ایرنا – تراکنش علیه تحریم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش جمعه شب روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، در ITE 2018، بانک‌ها، شرکت‌های پرداخت، شرکت‌های فناوری مالی، استارت‌آپ‌های فین‌تک و شهر هوشمند، نمایندگان کشورهای مختلف و شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران حضور دارند.
درحاشیه این نمایشگاه چندین سمینار و نشست تخصصی و ده‌ها کارگاه معرفی محصول با حضور بیش از ۷۰ سخنران داخلی و خارجی برگزار می‌شود. همچنین در حاشیه ITE 2018 فناوری‌های جدید از جمله بلاک‌چین و ارز رمزها برای چگونگی عبور از تحریم‌ها مورد بحث قرار می‌گیرد.
در این رویداد بزرگ ملی، صنعت بانکداری و پرداخت دو موضوع را مد نظر قرار می‌دهد؛ نخست، قدرت تاب‌آوری نظام بانکی در دوران تحریم‌ها با استفاده از فناوری‌های روز و دوم هم‌اندیشی برای طراحی پلن B کسب و کارها در دوران تحریم‌ها.
صنعت بانکداری، یکی از اهداف اصلی تحریم‌هاست و این رویداد فناورانه فرصت مغتنمی برای شور و نشاط ملی در این بحبوحه تاریخی است. موج فراگیر کسب و کارهای مسئولیت‌پذیر برای حضور در ITE 2018 نشان از عزم جدی بخش خصوصی برای کاهش آسیب‌های احتمالی تحریم‌ها و نمایش توانمندی های ایرانی دارد.
شبد**۱۹۵۳**۹۱۲۲

انتهای پیام /*

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x