[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس از این سازمان عراق، ‘علی ناصر الخویلدی’ روز شنبه در شهر نجف با ‘محمدجواد آذری جهرمی’ وزیر ارتباطات و فناوری ایران و هیات همراه دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار دو طرف بر ادامه همکاری فنی برای ارائه بهترین خدمات ارتباطی و فراهم آوری تمامی امکانات در این زمینه در طول زیارت اربعین تاکید کردند.
طرفین در این دیدار همچنین در مورد روابط دو جانبه میان ایران و عراق و عمیق تر شدن همکاری ها در زمینه ارتباطات و فناوری با یکدیگر سخن گفتند.
بر اساس این گزارش، وزیر ارتباطات ایران نیز به نوبه خود از خدمات مختلف از جمله در زمینه ارتباطات که از سوی عراق به زائران ارائه می شود از دولت و ملت عراق تشکر کرد.
وی افزود: سفر ما به نجف اشرف برای تاکید بر آمادگی وزارت ارتباطات برای همکاری در تبادل تجارب در زمینه های ارتباطات و فناوری و مشارکت شرکت های ایرانی با همتای عراقی برای ارائه خدمات ارتباطی در ایام زیارت اربعین امام حسین (ع) می باشد.
پس از آن الخویلدی و جهرمی وضعیت زائران و پیگیری نیازهای ارتباطی و فنی آنها و میزان تعهد شرکت های ارتباطی عراقی و ایرانی به ارائه خدمت به زائران اربعین را مورد بررسی قرار دادند.
خدمات مطلوب ارتباطی در ایام زیارت میلیونی اربعین در دو بخش تلفن همراه و اینترنت یکی از دغدغه های زائران و نیز مسئولان دو کشور بوده است.
برغم تلاش مقامات دو کشور، ملاحظات و شروط برخی شرکت های خصوصی ارتباطات در عراق تاکنون مانع خدمات مطلوب به زائران شده است و میلیون ها زائر در این ایام با قطعی مکرر تلفن همراه و اینترنت در نقاط مختلف عراق بویژه در نقاط پر ازدحام و شهرهای کربلا و نجف روبرو هستند.
خاورم*۱۷**ع ص** ۳۸۰**

بیشتر بخوانید :  جزئیات سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن

انتهای پیام /*

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها