ایران و روسیه واگن می‌سازند

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

قرارداد مشارکت تولید واگن بین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت ترنس مش هلدینگ روسیه به امضاء رسید.

به گزارش ایسنا، در مراسم امضای قرارداد مشارکت تولید واگن بین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت ترنس مش هلدینگ روسیه با حضور عباس عراقچی – معاون امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه، محمدرضا نعمت زاده – وزیر صنعت، معدن و تجارت، منصور معظمی – مدیرعامل ایدرو، سفیر روسیه در ایران و هیاتی از شرکت ترنس مش هلدینگ روسیه در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه قرار بر این است که یک شرکت مشترک با سهم سرمایه‌گذاری ۸۰ درصدی طرف خارجی و ۲۰ درصدی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تاسیس شود که پس از تشکیل شرکت با فاینانس دو میلیارد یورو مدل و برنامه کسب و کار همکاری تهیه خواهد شد. علاوه بر این با خرید شرکت واگن پارس که نحوه‌ی همکاری با تولید کننده داخلی متناسب با پروژه‌ها و شرایط کاری تعریف شده است اقدام به تولید و تامین محصولات مورد نیاز کشور در حوزه‌های تعیین شده صنایع ریلی خواهد بود که به مرور زمان متناسب با پروژه‌های آتی حجم سرمایه‌ گذاری دو طرف افزایش می‌یابد.

موضوع توافقنامه همکاری گسترش و نوسازی صنایع ایران با شرکت ترنس مش هلدینگ روسیه در راستای همکاری در حوزه تحقیق و توسعه، اخذ مجوز مطابقت طرح نهایی با مقررات و استاندارها (همولوگیتینگ)، ساخت، مونتاژ، تست، توزیع، تعمیرات و نگهداری، تولید، مهندسی، انتقال تکنولوژی و تامین انواع واگن‌های مختلف مترو و زیر مجموعه‌های مرتبط و قطعات، ارائه‌ی خدمات آموزش، فروش و خدمات پس از فروش، صادرات و همچنین حداکثر داخلی سازی (طبق برنامه‌های ابلاغی) در ایران توسط مشارکت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت ترنس مش هلدینگ روسیه خواهد بود.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x