[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسم روز ملی ترکیه در جمع خبرنگاران در واکنش به سخنان ترامپ به کشورهای اروپایی در زمینه برجام مبنی بر اینکه اروپایی ها نگران برجام نباشند و به تجارت خود با ایران ادامه دهند، اظهار داشت: ترامپ نه تنها اروپا بلکه کشورهای دیگر دنیا را از توسعه روابط با ایران ترسانده است، ما از درباره حرف های ترامپ هیچ نگرانی ای نداریم.

وی افزود: به لطف الهی در یک مذاکرات کاملا برابر برد_برد با شرکای تجاری خود در اروپا و حضور آمریکا در آن ایام به توافق ارزشمند برجام دست پیدا کردیم که توافق پابرجایی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص آینده برجام نیز تصریح کرد که برجام حتما آینده خوبی خواهد داشت.

شریعتمداری تاکید کرد: ما به هیچ وجه ناقض برجام نیستیم و در چارچوب توافقنامه امضا شده توسعه همکاری ها را با تمام کشور ها به ویژه کشورهای دوست و همسایه خواهیم داشت. ایران کشوری باثبات و دارای روابط دیرینه با تمام کشورهای دنیاست.

وی با بیان اینکه ترکیه در دوران تحریم هم بهترین شریک تجاری ایران بود، در خصوص چشم انداز ۳۰ میلیارد دلاری تهران و آنکارا گفت: بدون نفت حدود ۶ میلیارد دلار و با احتساب نفت ۱۲.۷ میلیارد دلار روابط اقتصادی داریم که نسبت به سال قبل میلادی روند افزایشی داشته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه با هدف ۳۰ میلیارد دلاری فاصله داریم، اظهار داشت: برای تحقق این هدف مذاکرات تعرفه ترجیحی بین دو کشور را ادامه می دهیم. علاوه بر کالاهایی که در گذشته وجود داشت ۶۰ کالای دیگر به لیست کالاهای ترجیحی بعد از اتمام مذاکرات اضافه خواهد شد که زمینه های همکاری را بیش از این خواهد کرد.

بیشتر بخوانید :  پاسخ "سیاسی" و "مغرضانه" سازمان خصوصی‎سازی به یک سوال "کارشناسی"

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآسان ترخیص یزدآمار واردات خودرو 1393ارسال پول به خارجانتقال پول به تایلندانتقال پول به حساب شبابيت كوين رايگانپیگیری شماره مرسولهتاریخچه بیت کوینتجهیزات شبکه فروشترخیص دبیترخیص کالاهای گروه 10چگونگی خرید از سایت علی باباحساب پي پالحمل زمینی به انگلیسیحمل و نقل بين المللي زمينيحمل و نقل چوبحمل و نقل خلیج فارسحمل و نقل زمینی ترکیهحمل و نقل ستیخرید از فروشگاه ebayخرید اینترنتی خودرو سایپاخرید اینترنتی لوازم خانگیخرید خط تولید فیلترخرید دلار بهتر است یا طلاخرید لباس از چینخرید لوازم الکترونیکی از چینخرید نقطه چینرهگیری مرسولات ثبت احوالرهگیری مرسوله ÷پستیروش واردات کالا از چینشرایط فریت بارشرکت ترخیص کالا مشهدشرکت حمل و نقل بین المللی عرشیا بارشرکت حمل و نقل بین المللی یگان ترابرصادرات خاویارصرافی 24 ساعته در تهرانفرستادن پول به ترکیهقیمت حمل بار از چینکارت بازرگانی به چه دردی میخورهکارگو چیستکارگو هواپیمایی اماراتکرایه حمل دریاییگمرک فرودگاه امام تلفننحوه ی خرید از سایتهای خارجینرخ خرید دلار استرالیاواردات المانياواردات خشکبار از چینواردات خودرو 2500 به بالاواردات دستمال کاغذی از چینوب مانی اندروید

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها