[ad_1]

به گزارش اقتصاد آنلاین، علی فاضلی در جلسه هماهنگی برگزاری ستاد اربعین که با حضور امامی معاون اقتصادی استانداری و روسای اتحادیه های صنفی تهران برگزار شد، گفت: مساله بزرگداشت مراسم اربعین بسیار مهم است و مشکلاتی که در کارها وجود دارد ، هیچ گاه نباید مانع از کمک ما به بزرگداشت مراسم اربعین شود و سال گذشته کمک های اصناف به برگزاری ستاد اربعین همه را متحیر کرد.

وی در این جلسه که در اتاق اصناف ایران برگزار شد، تصریح کرد: سال گذشته کمک های اصناف به برگزاری ستاد اربعین همه را متحیر کرد و امسال نیز با هماهنگی های صورت گرفته و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی اصناف تهران و همچنین سراسر کشور ما را در برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم بزرگداشت اربعین همراهی خواهند کرد.

فاضلی ادامه داد: اتاق اصناف ایران سال گذشته برای رعایت حال زایران در مسیر حرکت به سمت کربلا بیش از ۱۰۰ موکب پروانه دار در مسیر نجف تا کربلا مستقر کرده بود که امسال تعداد این موکب ها بیشتر خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: یک کار فوق العاده عظیم و خوبی در حال شکل گیری است که از تهران تا کربلا را برای زائران حسینی پوشش خواهد داد.

فاضلی با اشاره به اینکه دینداری اصناف هیچ گاه منوط به نوع نگاه حاکمیت در جامعه نبوده است ، افزود: مسایل و مشکلات موجود مانع از این نبوده است که بخواهیم در مسائل دینی کم بگذاریم؛ از زمان مشروطه تاکنون با وجود ناملایمت ها و فشارها بر بازار، اصناف هیچ گاه از روحانیت و مرجعیت فاصله نگرفته اند.

بیشتر بخوانید :  شرط بخشش جرائم وام‌های زیر ۴۰ میلیون

وی اظهار کرد: شاید امروز هم مشکلاتی در بازار وجود داشته باشد اما بنا نمی‌شود که نخواهیم در مراسم های مذهبی که اعتقاداتمان بر اساس آن شگل گرفته است، شرکت نکنیم.

وی در این جلسه از تمام روسای اتحادیه های صنفی خواست تا در حد وسع مالی اتحادیه  و تا جایی که امکان دارد کمک های نقدی و کالایی خود را برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین امسال در اختیار اتاق اصناف ایران قرار دهند .

فاضلی تاکید کرد: اصناف برای حفظ انقلاب اسلامی، اسلام و قوت قلب رهبری دست از تلاش و همراهی بر نخواهند داشت و مشارکت در مراسم اربعین یک کار فوق ملی است؛ شاید برخی بگویند که تاکنون هیچ ارگانی برای ما کاری انجام نداده است اما مساله امام حسین(ع) با مباحث اقتصادی و سیاسی کشور جدا و یک مساله شرعی است.

رئیس اتاق اصناف ایران از روسای اتحادیه های صنفی استان تهران خواست تا کمک های نقدی و غیر نقدی خود را ظرف ۱۰ روز آینده ارسال کنند .

وی همچنین استفاده از یک اپلیکشن و نرم افزار جدید برای ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به زایران اربعنی حسینی خبر داد و گفت که با استفاده از این نرم افزار بسیاری از مشکلاتی که در سال های گذشته وجود داشت، حل خواهد شد.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگاني ايران روسيهاتاق بازرگانی در اصفهاناتاق بازرگانی لرستاناسکرین شات در ویندوز 7اموزش خرید از Amazonانتقال پول به ژاپنپی پال یوروپیگیری پست اکسپرستجهيز حفلة شبكهتجهیزات حفاظتی شبکه توزیعتجهیزات شبکه دیتاشینتجهیزات شبکه رمیستجهیزات شبکه فیبر نوریتجهیزات شبکه های کامپیوتری Pdfترخیص خودرو از پارکینگترخیص درب ضد سرقتترخیص کالا به انگلیسیترخیص کالا گمرکثبت نام کارت بازرگانی قمحمل بار فرمانیهحمل بار نیسانحمل و نقل هوایی از چینحمل و نقل و پایانه های کشورحواله دلار و یوروخرید از Amazon در ایرانخرید از شنزن چینخرید اینترنتی 405خرید اینترنتی پ.شاکخرید اینترنتی زیورآلاتخرید پارچه از چینخرید خط تولید خانگیخرید دلار ویزا کارتخرید عمده از علی باباخرید کتابهای آمازونراهنمای ترخیص کالا از گمرکسوالات ترخیص کالاشرکتهای ترخیص کالاصادرات شیرین بیانصادرات ضایعات پتصرافي 2قرونصرافی خلیج فارسفرم ترخیص کالافروش ابزار رونیکسکارت بازرگانی و مالیاتکارگو یعنی چهماهنامه گمرک و تجارتمرکز خرید اینترنتی 5040واردات خودرو بالای 2500 سی سیواردات میوه به ایرانواریز به پی پال

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها