[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس در این سمپوزیوم که باحضور شخصیت ها وصاحب نظران مراکز علمی- تجاری داخلی و خارجی به مدت ۴ روز ادامه خواهد یافت جدترین مطالب علمی در زمینه های، تولید ،طراحی، بازاریابی و تجارت بین المللی گوهرسنگ ها مطرح و تبادل نظر خواهد شد.
در طول این رویداد اقتصادی و علمی بین المللی ۱۵ سخنرانی توسط صاحب نظران، دست اندرکاران و اساتید مطرح گوهر شناسی و جواهرسازی ارائه می شود.
رونق بخشی به تجارت و صنعت جواهرات و بهره برداری از ظرفیت ها و توانمندیهای ملی توسعه صادرات و اشتغالزایی و ارزآوری و حضور پررنگ تر در بازارهای جهانی از جمله اهداف این سمپوزیوم عنوان شد.
رئیس ستاد برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرکیش در مورد محورهای مورد بررسی در این سمپوزیوم گفت: تجارت گوهر سنگ ها، تولید گوهرهای مصنوعی، شناسایی گوهرها، به سازی گوهرها، زمین گوهرشناسی، تراش گوهرسنگها و طراحی گوهرها از مهمترین محورهای این سمپوزیوم است.
۱۳۴۱ / ۱۳۳۹ **۱۹۰۸

انتهای پیام /*

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها