[ad_1]

معاون رئیس‌جمهوری انتساب همه مشکلات به دولت منتخب و نادیده گرفتن نقش خود و دیگران را ساده‌اندیشی خواند و گفت: همه ما در یک کشتی سواریم و باید با عمل به تکالیف خود اجازه دهیم کشور به اهداف خود دست یابد.

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، امروز (چهارشنبه) جشنواره ملی حمایت از تولید ملی (حاتم) با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجلس شورای اسلامی و با حضور وزیر و عده‌ای از معاونان وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و چند تن از نمایندگان مجلس برگزار شد.

در این نشست مجید انصاری – معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور – با بیان این که در همه کشورها نهادی به نام دولت اداره امور را بر عهده دارد، تصریح کرد: اما در حال حاضر کشور در یک دوگانه غلط «دولت – بخش خصوصی» قرار گرفته است.

وی افزود: این، دوگانه‌ای غلط است؛ چراکه این دیدگاه که امکان دارد بخش خصوصی در مقابل بنگاه‌های دولتی تعریف شود، اشتباه است.

انصاری با اشاره به لزوم تغییر دیدگاهی که دولت را مانع می‌داند، اظهار کرد: دولت برآمده و برآیند نظر آحاد جامعه است و بر اساس قوانین و مقررات وظیفه تسهیل‌گری امور همه بخش ها را بر عهده دارد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در پایان خاطر نشان کرد: این که اداره دولت را با مدیریت یک بنگاه همانند قلمداد می‌کنند، اشتباه است.

انتهای پیام

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها