[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حجت اله نجاری با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اهمیتی که این بانک برای جایگاه سهامداران خود قائل است، در سال های گذشته اقدام به راه اندازی سایت مستقل امور سهامداران کرده و در حال حاضر تمامی اطلاعات مورد نیاز سهامداران بانک از بدو سهامداری تا کنون برای این افراد قابل دسترسی است.

وی افزود: سهامداران این بانک می توانند با مراجعه به سایت بانک شهر و ورود به بخش امور سهامداران نسبت به ثبت نام و دریافت نام کاربری و گذرواژه جهت ورود به پورتال، اقدام کرده و همه سوابق سهامداری خود اعم از تعداد سهام، سودهای متعلقه و مشخصات هویتی و برگ سهام خود را مشاهده کنند.

مدیر امور سهام بانک شهر در ادامه با اشاره به ۵۴ هزار نفر سهامدار حقیقی این بانک خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۷۴ درصد از سهام بانک شهر در اختیار افراد حقوقی و مابقی در مالکیت سهامداران حقیقی است.

نجاری همچنین با تاکید بر استقبال شهروندان از بازگشایی نماد بانک شهر در سازمان بورس اوراق بهادار ،افزود: خوشبختانه طی این مدت،استقبال خوبی از سوی سهامداران درعرضه سهام برای فروش و همچنین تقاضا برای خرید سهام وجود داشته است.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها