امنیت شغلی کارگران از مسیر تولید صادرات‌محور می‌گذرد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛  وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی در این دیدار بر ضرورت طراحی سازوکاری برای تضمین امنیت تولید داخلی و افزایش امنیت شغلی کارگران تاکید کرد و از اتاق ایران خواست در این زمینه همکاری خود را با وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی آغاز کند.

اعضای هیئت رئیسه اتاق ایران ضمن تبریک به علی ربیعی به خاطر حضور مجدد در پست وزارت، خواستار تقویت همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اتاق ایران به عنوان نماینده بخش خصوصی کشور شدند.

شافعی همچنین با اشاره به رویکرد جدید دولت در اولویت دادن اقتصاد به سیاست، بر حمایت پارلمان بخش خصوصی از این رویکرد تاکید کرد و گفت: در دهه‌های گذشته عموما اقتصاد به سیاست یارانه داده، اما اکنون زمان آن رسیده که سیاست دین خود را به اقتصاد ادا کند. عملیاتی کردن چنین رویکرد مهمی طی ۴ سال پیش رو با عنایت خداوند و درایت رئیس جمهور و کابینه دوازدهم امکان‌پذیر است.

رییس اتاق ایران همچنین افزایش امنیت شغلی کارگران را از مسیر تقویت تولید صادرات‌محور ممکن دانست و گفت:برای این منظور، اتخاذ یک نگاه تولیدمحور لازم و ضروری است. تولید از کانون‌های مختلف آسیب‌دیده و لازم است که حمایت‌های ویژه از تولید صادرات‌محور در دستور قرار گیرد.

شافعی حل مشکلات تامین اجتماعی تولیدکنندگان را ضروری خواند و رفع آن‌ها را یکی از گام‌های مهم دولت دوازدهم و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای تحقق تولید صادرات‌محور برشمرد.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x