امضای ۷۰۰ میلیارد تومان قرارداد سرمایه‌گذاری در بندر امام- اخبار اقتصادی – اخبار تسنیم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش گروه اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، عادل دریس در پاسخ به اینکه بندر امام خمینی(ره) برای توسعه فعالیت هایی که به ایجاد بنادر نسل سوم منجر شود چه برنامه ای دارد، اظهار کرد: سال هاست که از نظر شاخص های جهانی رتبه بندی بنادر با ورود صنایع ارزش افزوده و خدمات لجستیک، عملا این بندر وارد نسل سوم بنادر شده است.

وی با یادآوری این‌که در سال‌های اخیر گام‌های بلندی برای تکمیل زنجیره این فعالیت‌ها برداشته شده است، افزود: تا پایان آبان ماه امسال ۷ قرارداد با موضوعات متنوع در زمینه ارزش افزوده امضا شده و امیدواریم که تا پایان سال حداقل تشریفات ۲ فقره قرارداد دیگر نیز مدنظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر این‌که در بندر امام خمینی (ره) مسیر توسعه پایدار در دستیابی به یک بندر نسل چهارم با ایجاد بسترهای مناسب درزمینه  ICT  و حرکت به سمت بنادر هوشمند هموار شده است، افزود: جایگاه و نقش  بسیار مهم و اثر گذار بندر امام خمینی(ره) در  تجارت بین المللی و اقتصاد کشور همواره مورد توجه فعالان اقتصادی بوده است.

دریس افزود: علاوه بر این، موفقیت در اجرای طرح های سرمایه گذاری طی سالیان گذشته باعث استقبال سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در این بندر شده است، به طوری که طی سال جاری و علی رغم تحریم های ظالمانه، یکجانبه و غیرقانونی آمریکایی ها، پنج فقره قرارداد سرمایه گذاری در زمینه فعالیت های تولیدی و ارزش افزوده ای به ارزش بیش از ۷۰۰۰ میلیارد ریال امضا شده است تا حاکی از نقش مورد توجه بندر امام خمینی(ره) برای سرمایه گذاران باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x