[ad_1]

یان بیگز با اشاره به اینکه این توافق نامه و همچنین مقاوله نامه قبلی مورد حمایت مرکز تجارت استرالیا که نقش هدایت کننده فعالیت های تجاری و صنعتی این کشور را به عهده دارد، قرار گرفته است افزود: سازمان گسترش می تواند نقش مهمی را در توسعه همکاری های صنعتی دو کشور ایفا کند.

همچنین در این مراسم، محمد نوری امیری معاون برنامه‌ریزی و توسعه ایدرو ضمن تبریک روز ملی استرالیا و ابراز امیدواری نسبت به توسعه همکاری های صنعتی با این کشور گفت: سازمان گسترش به عنوان بزرگترین سازمان صنعتی کشور آمادگی کامل برای توسعه همکاری های صنعتی با کشور استرالیا را دارد.

وی با اشاره به اینکه زمینه‌های زیادی برای همکاری‌های صنعتی بین دو کشور وجود دارد اظهار داشت : ایدرو این آمادگی را دارد که به عنوان حلقه وصل برای پیشبرد و بسط همکاری های صنعتی و اقتصادی میان استرالیا و شرکت های ایرانی قرار گیرد.

گفتنی است بر اساس این توافق نامه مقرر شد که طرفین نسبت به اعلام زمینه های همکاری و شناسایی حوزه های مورد علاقه دو جانبه اقدام کرده و ایدرو پروژه های قابل سرمایه گذاری را برای شرکت های استرالیایی معرفی کنند تا زمینه های اقدام و مذاکره فراهم شود.

محمود فرازنده مدیر کل آسیا – اقیانوسیه وزارت خارجه نیز ضمن استقبال از همکاری دوجانبه ایدرو و استرالیا در زمینه های صنعتی و اقتصادی، ابراز امیدواری کرد گسترش همکاری ها محور تعاملات دائمی ایران و استرالیا شود.

این سند همکاری بدنبال بازدید سفیر استرالیا به همراه معاون برنامه ریزی و توسعه، و مدیران امور بین الملل و ارتباطات ایدرو از بندر عباس انجام گرفت.

بیشتر بخوانید :  روحانی با استعفای «محمد شریعتمداری» موافقت کرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها