امضای تفاهمنامه بین مناطق آزاد و صندوق ضمانت صادرات

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

«سیدکمال سیدعلی» مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران و «اکبر ترکان» دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، این تفاهمنامه را امروز (یکشنبه) در گردهمایی مدیران عامل مناطق ویژه اقتصادی امضا کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، ایجاد زمینه های کاری بین صندوق ضمانت صادرات با صادرکنندگان و فعالان اقتصادی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استفاده از ظرفیت مناطق آزاد برای اطلاع رسانی خدمات صندوق، حمایت، توانمندسازی، آموزش، برگزاری همایش و نشست های مشترک برای صادرکنندگان فعال در این مناطق از بندهای این تفاهمنامه است.

دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و صندوق ضمانت صادرات ایران پیش از این در سال ۱۳۹۳ تفاهمنامه همکاری امضا کرده بودند که امروز در این تفاهمنامه برخی رویکردها و تعاریف جدید لحاظ شد.

ایران دارای هفت منطقه آزاد تجاری- صنعتی شامل کیش، قشم، چابهار، ارس، انزلی، اروند و ماکو ونیز ۶۴ منطقه ویژه اقتصادی است.

دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد وظیفه نظارت بر امور مناطق مختلف به عنوان ساختار ستادی و پیگیری اجرای مصوبه های شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را برعهده دارد.

ایجاد هماهنگی میان سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با دستگاه های دولتی، عمومی و مردمی، بررسی و تصویب بودجه سالیانه مناطق آزاد و ارسال به هیات وزیران از اهم وظایف «معاونت برنامه ریزی و هماهنگی» این شوراست.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x