امسال ارزش صادرات آبزیان کشور از مرز ۵۰۰میلیون دلار فراتر می رود

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین علی عبدالحی در آیین رونمایی از بزرگترین قایق پلی اتیلنی یکپارچه جهان در ارومیه اهارداشت: پیش بینی می شود امسال ارزش صادرات ۱۰۰ میلیون دلار از صادرات آبزیان سال گذشته بیشتر باشد.

وی ادامه داد: هدف در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزایش میزان تولیدات از ۴۶۰ هزار تن در سال ۹۵ به بیش از ۵۰۰ هزار تن در سال جاری است.

در ادامه بزرگترین قایق پلی اتیلنی یکپارچه جهان که هشت متر طول، ۲.۵ متر عرض و یک تن وزن دارد رونمایی شد و ایران با معرفی این محصول، انحصار تولید آمریکا را شکست.

میرزاده مدیرعامل بزرگترین واحد تولید قطعات پلی اتیلنی یکپارچه در منطقه گفت: این قایق پلی اتیلنی علاوه برمصارف شیلاتی در حوزه نظامی، تفریحی و غواصی کاربرد دارد و تمامی مراحل طراحی، قالب سازی، ساخت و مونتاژ آن به دست متخصصان داخلی در طول پنج سال اجرا شده است.

تجهیزات هوادهی و غذادهی اتوماتیک در استخرهای آبزیان و دو نوع قفس پرورش ماهی در آبهای آزاد و پشت سدها محصولات دیگر شیلاتی بودند که در این مراسم رونمایی شد.

همچنین با حضور معاون ابزی پروری سازمان شیلات قفس های پرورش ماهی در آب های آزاد و پشت سدها، تجهیزات غذا دهی و هوادهی  اتوماتیک استخرهای آبزیان در آذربایجان غربی رونمایی شد.

مجموعه تولیدی صنعتی  ایران پاش تولید کننده بزرگترین مخازن پلی اتیلن یکپارچه در جهان است که از سال ۱۳۶۶ در شهرستان ارومیه راه اندازی شده است و اسم این شرکت به عنوان رکورداردر کتاب گینس از لحاظ تنوع با ۶۵۰ نوع محصول به ثبت رسیده است .

محصولات تولیدی این مجموعه شامل انواع مخازن  پلی اتیلنی، انواع کولینگ تاورو محصولات تزیینی، وان پلی اتیلن از ۶۰ تا ۳۰ هزار لیتر، اسکله های شناور، انواع قایق و سه چرخه آبی، تجهیزات بازی در پارک ها، سرسره های آبی و علائم ترافیکی و … است.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x