[ad_1]

به گزارش تراز ،هرچقدر هم شعار در دفاع و ضرورت امر اقتصاد مقاومتی سر داده شود، برای تولید کننده داخلی نان و آب نمی شود. کنش و واکنش های خلاف شعارهای مرسوم در ادارات و دستگاه های دولتی در برخورد با تولید کننده، سبب بی اعتباری حرف مسئولان نزد مردم و تولید کننده می شود؛ که دوصد گفته چون نیم کردار نیست.

بی اعتباری شعار اقتصاد مقاومتی نزد بعض مسئولین و اقتصاد دانان و بی اعتنایی آنها به این مهم، درحالی است که در ینگه دنیا اقدامات عملی و جدی در راستای پیشرفت تولید بومی و مقاومت در برابر واردات کالای خارجی صورت می گیرد.

دولت آمریکا هفته پیش رو را هفته تولید داخل نام نهاده و بنا دارد تا نمایشگاهی از محصولاتی که تولید آمریکا هستند برگزار نماید.

یکی از شعارهای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در زمان انتخابات ریاست جمهوری و همچنین از زمان شروع به کار در این سمت، رونق تولیدات داخلی آمریکا بوده است. ترامپ برای دستیابی به این هدف اقدامات متعددی انجام داده است.

تغییر نظام مالیاتی به سود شرکت هایی که در خاک آمریکا محصولات خود را تولید میکنند، ارائه تسهیلات به صادرکنندگان و تلاش برای باز کردن بازار دیگر کشورها به روی آن ها و اعلام ضرورت بازنگری در برخی قراردادهای تجاری و خروج از توافق آب و هوایی پاریس از جمله اقداماتی بوده که ترامپ در این مدت به منظور رونق تولید داخل آمریکا انجام داده است.

یکی دیگر از اقدامات کاخ سفید در زمینه حمایت از تولید داخل، اعلام هفته آتی به عنوان هفته تولید داخل در آمریکا است. در این هفته قرار است نمایشگاهی برگزار شود و محصولاتی که ساخت کشور آمریکا هستند به مردم این کشور معرفی شوند. هدف از نام گذاری هفته تولید داخل و برگزاری این نمایشگاه از طرفی آگاهی رساندن به مردم و تشویق آن ها به خرید محصولات تولید داخل و از طرف دیگر حمایت و تشویق تولیدکنندگان آمریکایی عنوان شده است.

بیشتر بخوانید :  به‌زودی قیمت‌های جدید نان اعلام می‌شود

در این نمایشگاه محصولاتی از تمامی ایالت های آمریکا به نمایش در خواهد آمد تا به این ترتیب تمامی ایالت های آمریکا سهم خود را از تولید داخل به مردم این کشور نشان دهند. طبق اعلام رسمی قرار است دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شخصا در این مراسم سخنرانی کند و در زمینه اهمیت حمایت از تولیدات داخلی و تولید محصولات در داخل آمریکا برای مردم و تولیدکنندگان این کشور صحبت کند.

مسئول برگزاری این مراسم در سخنانی گفته است: «برای سال های متمادی بود که دولت آمریکا حمایت از تولیدات داخلی و کارگران آمریکایی را آنطور که باید مورد توجه قرار نمی داد. در این مدت منافع کارگران آمریکایی در سایه پروژه های جهانی آمریکا قرار گرفته بود. اکنون و در دولت آقای ترامپ کارگران بسیار با اهمیت هستند و دولت هیچگاه منافع آن ها را فراموش نخواهد کرد.»

*پایگاه فورچون / ترجمه از مقاومتی نیوز

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی و صنایع معادن اراکارسال پول به مالزیانتقال پول به کارت دیگرپست سریع Dhlپی پال فروشتجهیزات شبکه سرلینکترخیص خودرو از گمرک سلفچگانترخیص کالا در بندرعباسترخیص کالا در مناطق آزادتعرفه واردات ظروفحمل بار به شهرستانحمل بار وانت پیکانحمل و نقل ارزانحمل و نقل زمینی بین المللیخريد در آلمانخرید ابزار چرم دوزیخرید ابزار هکخرید از سایت آمازون و تحویل در ایرانخرید اینترنتی ظروف سفالیخرید اینترنتی نایت گاردخرید اینترنتی ورق طلاخرید اینترنتی یخچال سامسونگخرید خط تولید نباتخرید دلار پی پالخرید دلار در محلخرید ش اینترنتیخرید مستقیم از سایت های خارجیشرایط خرید دلار از بانکشرایط واردات خودرو ویژه جانبازانشرکت حمل و نقل بین المللی بهروان بارصادرات سرب به چینصرافی تهرانپارسصرافی میردامادطاها كارگوطریقه خرید از سایت Ebayفروش پی پال وریفای شدهکارت بازرگانی خراسانکارت بازرگانی کرجکارگردانان ایرانیکرایه حمل دریاییمرکز خرید اینترنتی 5040نیاز به کارت بازرگانیهزینه حمل هوایی بارواردات آلمانواردات پتو از چینواردات تجهیزات نقشه برداریواردات چوب بستنیواردات خودرو کارکرده از دبیواردات کالا از ترکیهواردات و صادرات ایران

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها