[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش،  این فروشگاه با هدف مشارکت در آگاهی رسانی و آموزش عمومی، ضمن درج طرح های گرافیکی و توصیه های علمی و آموزشی بر روی کیسه های پلیمری زیست تخریب پذیر با موضوعیت هوای پاک بر اهمیت این مقوله مهم و بهره مندی از محیط زیستی سالم تاکید کرد و خواستار مشارکت شهروندان و انجام اقداماتی هرچند کوچک از سوی آنان در راستای کاهش آلودگی هوا شد.

افق کوروش به عنوان فروشگاهِ زنجیره ای دوستدار طبیعت در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی با توزیع کیسه های زیست تخریب پذیر و طرح های هوای پاک بر روی این کیسه ها در بیش از یک هزار و ۱۶۰ شعبه در ۳۱ استان کشور تلاش دارد که همیاری شهروندان و مشتریانش را در ساخت هوای پاک جلب نماید.

شایان توجه است؛ یکی از وجوه تمایز فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش، محلی بودن این فروشگاهها است که با تسهیل امر خرید برای شهروندان، صرفه جویی در زمان و در نهایت کاهش حمل و نقل های درون شهری، می تواند نقش تاثیرگذاری در حراست از محیط زیست ایفا کند.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها