افشای اسامی خریداران نفت از بورس، جرم است

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: مدیرعامل بورس انرژی گفت: افشای اسامی خریداران در بورس، جرم و این اطلاعات جزو اسرار مشتریان و محرمانه است.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، سید علی حسینی با اشاره به اینکه عرضه و فروش نفت خام در بورس انرژی اقدامی تاریخی بود، افزود: استقبال خوبی شکل گرفت و معاملات به خوبی انجام شد.

مدیر عامل بورس انرژی درباره اسامی منتشر شده به عنوان خریداران نفت در بورس گفت: این اسامی را تائید نمی کنیم زیرا بر اساس قانون اوراق بهادار، ­افشای اسامی خریداران، جرم است و این اطلاعات جزو اسرار مشتریان و محرمانه است و فقط مقامات قانونی حسب درخواست، می توانند این اطلاعات را در اختیار بگیرند و این موضوع منحصر به معاملات بورس انرژی نیست بلکه در دیگر بورس های کشور هم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه بورس، شفاف است، افزود: ویژگی های معامله به استثنای اسامی خریداران، اطلاع رسانی می شود و برمعاملات نظارت می شود همچنین با بیان اینکه شرکت ملی نفت فروشنده نفت خام در بورس انرژی است، گفت: شرایط، بانک ها و قیمت ها پایه معامله توسط شرکت ملی نفت تعیین شده است.

مدیر عامل بورس انرژی با تاکید بر اینکه شفافیت و رقابت در معاملات بورس وجود دارد، افزود: ساختاری وجود دارد که حداکثر نظارت ممکن بر معلامات اعمال می شود.

وی گفت: مهمترین جذابیت این معامله نفت در بورس انرژی این است که بر اساس حکم قانون برنامه ششم توسعه که عرضه نفت خام در بورس انرژی را بر شرکت ملی نفت تکلیف کرده، انجام شده است و این موجب استمرار معاملات و حمایت قانونی از خریداران در بورس است.

حسینی با اشاره به برخی از ویژگی های این دوره عرضه نفت خام در بورس انرژی گفت: مزایای تکنیکی در این عرضه ها اعمال شده است از جمله اینکه محدودیتی برای مقاصد حمل وجود ندارد و انتخاب مقصد حمل، در اختیار خریدار است؛ همچنین حجم محموله ها کوچک تر شده است و خریدار می تواند در حد ۳۵ هزار بشکه را نیز معامله و خرید کند که نیاز به حجم نقدینگی کمتر دارد.

مدیر عامل بورس انرژی ادامه داد: دوره تسویه حساب هم ۵۰ روز تعیین شده است تا فرصت خوبی برای خریداران باشد و همچنین بخشی از وجه معامله به صورت ریالی است.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x