[ad_1]

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس،علیرضا صادق آبادی با اشاره به این که مقدار تولید نفت‌گاز یورو ۴ در پالایشگاه بندرعباس به ۱۴ میلیون لیتر در روز رسیده است، گفت: اجرای پروژه‌های کیفی سازی فرآورده‌های تولیدی در پالایشگاه‌های ده گانه کشور از سیاست‌های امسال وزارت نفت است که در این باره شخص وزیر نفت پیگیر اجرای این طرح‌ها بوده‌اند.

وی همچنین از تلاش‌های کارکنان پالایشگاه بندرعباس با مدیریت مهندس نامور به دلیل شتاب در روند اجرای پروژه کیفی سازی تولید نفت‌گاز این پالایشگاه قدردانی کرد و گفت: گوگرد موجود در نفت‌گاز تولیدی این پالایشگاه از ۱۰هزار ppm به ۵۰ppm کاهش یافته است که به لحاظ کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی دستاورد بزرگی برای کشور است.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، اقدام‌های کیفی سازی سوخت کشور را بر اساس سیاست های اصلی وزارت نفت در رعایت استانداردهای زیست محیطی تولید سوخت دانست و گفت: از ابتدای امسال تاکنون شاهد افزایش ۵۰ درصدی تولید نفت‌گاز یورو ۴ در کشور بوده ‌یم و هم اکنون این فرآورده در جایگاه‌های عرضه منتخب سراسر کشور توزیع می‌شود.

صادق آبادی گفت: با اضافه شدن ۱۴ میلیون لیتر نفت‌گاز یورو ۴ تولیدی پالایشگاه بندرعباس، تولید روزانه نفت گاز یورو ۴ کشور به ۴۲ میلیون لیتر می‌رسد که حدود ۷۵ درصد نفت‌گاز بخش حمل و نقل را شامل می‌شود.

وی افزود: با اجرای این سیاست‌ها، مناطق بیشتری از کشور زیر پوشش توزیع نفت‌گاز یورو ۴ قرار می‌گیرند.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها