[ad_1]

دلار آمریکا در دو دهه اول تیر ماه ۴۷ تومانی را تجربه کرد.

به گزارش ایسنا، بازار ارز در چهارمین ماه سال دستخوش نوساناتی شده است و برخی ارزها از جمله دلار با شیب ملایم سمت و سوی افزایشی پیدا کردند؛ به طوری که طی حدود ۱۸ روز گذشته دلار آمریکا در بازار داخلی ۴۷ تومان افزایش قیمت پیدا کرده است.

دلار آمریکا در نخستین روز تیر ماه امسال به طور متوسط با نرخ ۳۷۴۴ تومان در بازار فروخته شد و در روزهای بعد روند افزایشی نرخ این نوع ارز کلید خورد. در سومین روز تیر ماه این نرخ به ۳۷۵۷ تومان رسید و در هشتم تیر دلار با قیمت ۳۷۶۸ تومان در بازار آزاد داد و ستد شد.

در ادامه ماه و در دهمین روز اولین فصل تابستانی نرخ دلار به ۳۷۸۹ تومان رسید. در دوازدهمین روز روند قیمت دلار معکوس شد و به ۳۷۷۹ تومان کاهش یافت اما در روزهای بعد مجددا نرخ دلار به ۳۷۸۹ تومان رسید.

 در حال حاضر قیمت دلار به ۳۷۹۲ تومان افزایش یافته است تا در مجموع این ارز دربازار تیر ماه تاکنون ۴۷ تومان افزایش قیمت پیدا کرده باشد.

محمد کشتی آرای – رییس اتحادیه طلا و جواهر – درباره افزایش نرخ ارز و تاثیر آن بر بازار داخلی سکه و طلا عنوان کرد که نوسان قیمت ارز در بازارهای جهانی طبیعتا باعث شده است قیمت دلار در بازار داخلی بالا برود. همین افزایش قیمت دلار سبب شد به نسبت آن مقدار کاهشی که قیمت جهانی طلا در هفته گذشته داشته است، کاهش قیمت روی طلا و سکه در بازار داخلی اثر نداشته باشد ولی در مجموع طی هفته گذشته روند کاهشی را تا حدودی در بازار طلا و سکه داخلی داشتیم.

بیشتر بخوانید :  خیمه‌شب بازی ترامپ به پرده آخر رسید

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی قرقیزستان در تهراناتاق بازرگانی قزوینارسال پول به ایرانانواع روشهای پست بین المللیایرلاین آتابیت کوین کد چیستپست سريع بين الملليتجهیزات شبکه پلانتترخیص کار گمرک فرودگاه امام خمینیترخیص کاران گمرک بندرعباسترخیص کالا از گمرک تبریزحمل کالا از چین به عراقحمل و نقل پرسحمل و نقل همدانخرید ابزار لحیم کاریخرید اینترنتی 8040خرید اینترنتی از amazonخرید تجهیزات رایانهخرید تجهیزات ماشینخرید تجهیزات نورپردازیخرید خط تولید ام دی افخرید دلار پی پال شماخرید دلار در عراقخرید لپ تاپ از چینخرید و فروش ابزار آلات دست دومد افغانستان وارداتدانلود وب مانی کیپر کلاسیکرهگیری مرسوله سازمانیسرویس پست اکسپرسصادرات فرش ماشینیصادرات کشمش به چینصرافي صفيرصرافی خ ولیعصرفرستادن پول به هندفروش خط تولید صافی بنزینقوانین و مقررات گمرکیقیمت خرید دلار در بازارکارت بازرگانی استان فارسگمرک ا رانمحاسبه حمل هوایینحوه ارسال پول به چیننحوه ترخیص کالا از گمرکنرخ فریت بارهزینه حمل کالا از چینهزینه گمرک صادراتواردات پارچه از دبیواردات خط تولید کاغذواردات خودرو رنوواردات لوازم یدکی خودرو از چینوبمانی فرهاد

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها