[ad_1]

دلار آمریکا با روند افزایشی نرخ از بهار سال گذشته تا بهار امسال، حدود ۳۴۰ تومان افزایش قیمت پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا،‌ بررسی و مقایسه نرخ دلار در بهار امسال با بهار سال گذشته در بازار داخلی نشان دهنده روند افزایشی این ارز است به طوری که دلار از فاصله بهار سال ۱۳۹۵ تا بهار سال ۱۳۹۶ حدود ۳۴۰ تومان افزایش قیمت را پشت سرگذاشته است.

دلار روند خود را در فروردین سال پیش با قیمت ۳۴۶۸ تومان آغاز کرد، در ادامه ماه ۳۴۴۹ تومان کاهش یافت و در دهمین روز ماه با معکوس شدن حرکت خود به ۳۵۱۳ تومان رسید و در انتهای ماه بار دیگر کاهشی شد و ۳۴۶۴ تومان در بازار عرضه شد.

دلار در اردیبهشت ماه سال گذشته با نرخ ۳۴۵۸ تومان عرضه شد و در ادامه به ۳۴۶۰ تومان رسید. این نوع ارز در نیمه ماه با روند نزولی ۳۴۴۳ شد و در اواخر ماه به کمترین مقدار خود در بهار سال گذشته رسید و ۳۴۳۷ تومان فروخته شد.

همچنین دلار در سومین ماه سال ۱۳۹۵ ،‌ در نخستین روز ماه ۳۴۳۹ تومان قیمت داشت و در ادامه ماه با حرکت صعودی ۳۴۷۰ تومان عرضه شد. در اواخر ماه نیز بار دیگر معکوس شد و ۳۴۵۵ تومان فروخته شد.

اما در بهار امسال شرایط متفاوت بود و در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال قبل دلار ۳۳۶ تومان افزایش قیمت پیدا کرد.

دلار آمریکا در نخستین روز فروردین ۳۷۴۸ تومان در بازار آزاد عرضه شد. همچنین این نوع ارز در ادامه ماه ۳۷۶۷ تومان فروخته شد و میانه ماه کاهشی شد و ۳۷۵۳ تومان عرضه شد و در اواخر ماه به ۳۷۴۸ تومان کاهش یافت.

بیشتر بخوانید :  تشریح مکانیزم کاهش نرخ سود بانکی

دلار در دومین ماه سال جاری ۳۷۴۹ تومان و در ادامه ۳۷۵۳ تومان رسید و در دهمین روز ماه به بالاترین نرخ در بهار امسال یعنی ۳۷۷۳ تومان رسید و در انتهای ماه روی ۳۷۴۰ تومان ایستاد.

دلار در خرداد ماه امسال با نرخ ۳۷۳۵ تومان روند خود را آزاد کرد و در ادامه ماه به ۳۷۳۰ تومان رسید. در ادامه و در میانه ماه ۳۷۵۳ تومان عرضه شد و در آخرین روزهای ماه به ۳۷۵۰ تومان رسید.

با این حساب دلار در کمترین مقدار خود در بهار سال گذشته ۳۴۳۷ تومان عرضه شد و در بیشترین قیمت خود در بهار امسال ۳۷۷۳ تومان فروخته شد.

انتهای ماه

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب ها719 صادراتآمار واردات خودرو سال 89اتاق بازرگانی علمی کاربردیارسال پول از فرانسه به ایراناستخدام اتاق بازرگانی ایران 93بهترین سایت خرید از خارجبیت کوین اندرویدبیت کوین یعنی چهتبدیل ریال به وب مانیترخيص گمركترخیص کالا مقامیحمل بار هوایی مشهدخريد دلار اينترنتيخرید ابزار دست دومخرید ابزار مورد نیاز ژله تزریقیخرید از سایت های خارجی نوعروسخرید اینترنتی تابلو نقاشیخرید اینترنتی لباس مجلسی ارزانخرید پستی ابزاررهگيري مرسولات خارجيروش خرید کتاب از آمازونشرکت پی پالشرکت حمل و نقل از چینشرکت حمل و نقل بین المللی لیو فرابرشرکت حمل و نقل بین المللی میلادصادرات زعفران به چینصادرات غیر نفتی عربستانصدور کارت بازرگانی تهرانصرافي ظفر كيشصرافی فردوسیصرافی میلادصرافی یعنی چهفروش تجهیزات شبکه در شیرازفروش تجهیزات عینک سازیکارت بازرگانی ترکیهگمرک زیر مجموعهمراحل ترخیص خودرو از پارکینگنرخ خرید دلار صرافینرخ خرید یواننمایشگاه حمل و نقل 94هزينه ترخيص خودرو از گمركهزینه های ترخیص خودرو پلاک اروندواردات ابزار برقیواردات از آمریکاواردات پوشاک زنانه از چینواردات حیوانواردات خودرو گذر موقت از کیشواردات خودرو ممنوع شدواردات دام زندهواردات و صادرات تجهیزات پزشکی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها