افزایش ۲۰ تا ۵۰ درصدی قیمت مسکن در کرمان

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک کرمان گفت: قیمت مسکن با توجه به افزایش شدید قیمت مصالح ساختمانی حدود ۲۰ تا ۵۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

“محسن شهریاری” در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، درباره قیمت مسکن در کرمان اظهار کرد: قیمت مسکن با توجه به افزایش شدید قیمت مصالح ساختمانی حدود ۲۰ تا ۵۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است. 

وی درباره خروج مسکن از رکود افزود: در شش ماهه اول سال تا حدودی مسکن از رکود خارج شد و شاهد رونق بازار بودیم اما با رسیدن فصل سرما و کاهش ساخت و ساز و همچنین بالا رفتن قیمت مصالح مقداری از رونق بازار کاسته شده است.

شهریاری تصریح کرد: با افزایش قیمت مسکن و سایر اجناس میزان اجاره بهاء هم شاهد رشد نسبی بوده است.

رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک کرمان گفت: امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش تعداد معاملات مسکن در کرمان بوده‌ایم و امیدوارم با تثبیت قیمت‌ها این روند ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه در صورت تثبیت قیمت‌ها هم خریداران و هم سازندگان بهتر می‌توانند تصمیم بگیرند، اظهار کرد: افزایش قیمت بستگی به قیمت مصالح دارد.

انتهای پیام

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x