افزایش کمک هزینه بیماران خاص و یارانه مسکن بازنشستگان شهرداری

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس از روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، سیدمهدی قاسمی تعداد بیماران خاص تحت پوشش سازمان بازنشستگی شهرداری تهران را ۶۴۱ نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون سازمان بازنشستگی شهرداری تهران به هر کدام از این افراد مبلغ ۲ میلیون ریال به عنوان کمک هزینه پرداخت می کرد اما با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه بالای داروهای بیماران خاص مبلغ یک میلیون ریال به کمک هزینه این عزیزان اضافه شد.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی ادامه داد: به آن دسته از بازنشستگانی که کمک هزینه پرستاری دریافت می کنند نیز مبلغ یک میلیون ریال اضافه شد تا بتوانیم در پرداخت هزینه های درمان بیماری ها و پرستاری ها به آنها بیش از پیش یاری برسانیم.

وی همچنین از دیگر مصوبات جلسه هیات مدیره سازمان خبر داد و افزود: مبلغ یک میلیون ریال نیز به سقف دریافتی بازنشستگان دارای معلولیت اضافه شد تا این بازنشستگان نیز بتوانند در شرایط اقتصادی کنونی بخشی از مشکلات خود را حل کنند.

قاسمی ادامه داد: هیات مدیره سازمان بازنشستگی شهرداری تهران همواره برای ارتقای سطح معیشت و زندگی بازنشستگان شهرداری تهران تلاش کرده، بر این اساس در آخرین مصوبه هیات مدیره سازمان مقرر شد یارانه مسکن هر خانوار بازنشسته شهرداری تهران نیز مبلغ ۵۰۰ هزار ریال افزایش پیدا کند. مبالغ افزایش یافته در فیش حقوقی آبان ماه بازنشستگان شهرداری تهران اعمال خواهد شد.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x