[ad_1]

به گزارش تراز ، امروز در بازارهای جهانی قیمت نفت برنت افزایش ۳۴ سنتی داشت و بشکه‌ای ۴۷ دلار و ۶۵ سنت به فروش رفت.
قیمت نفت وست تگزاس آمریکا هم رشد ۳۵ سنتی را تجربه کرد و بشکه‌ای ۴۵ دلار و ۹ سنت معامله شد.
در گروه محصولات فراوری پالایشگاهی هم بنزین با افزایش ۱.۳۶ دلار گالونی ۱۴۹ دلار و ۶۹ سنت به فروش رفت.
همچنین نفت کوره و گازوئیل هم افزایش‌هایی به ترتیب یک دلار و ۵.۲ دلار را تجربه کردند.
خبرگزاری رویترز درباره دلیل افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی نوشت: کاهش تولید نفت آمریکا عاملی برای افزایش قمیت نفت در بازارهای جهانی شد اما همچنان نگرانی‌ها درباره مازاد عرضه نفت در بازار وجود دارد.
براساس گزارش رویترز، قیمت نفت خام امروز به بیشترین قیمت از ۱۹ ژوئن تاکنون رسیده است.
براساس اعلام بانک سرمایه‌گذاری گلدمن ساکس افزایش حفاری‌های نفت شیل آمریکا و نیز افزایش غیرمنتظره تولید نفت لیبی و نیجریه تا حدودی روند کاهش مازاد عرضه را در بازار کند کرده است. این مساله توازن ذخایر نفت را در بازار کم کرده و تا حدود زیادی تاثیر توافق اوپک برای ایجاد توازن در ذخایر و  عرضه و تقاضا را کم رنگ کرده است.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا در آماری اعلام کرده است که ذخایر نفت این کشور با رشد ۱۱۸ هزار بشکه در هفته گذشته ادامه یافته اما تولید نفت این کشور در هفته جاری ۱۰۰ هزار بشکه کاهش به ۹.۳ میلیون بشکه در روز رسیده است. این میزان بیشترین کاهش هفتگی از جولای ۲۰۱۶ تاکنون محسوب می‌شود.
موسسه تحلیلگر ANZ معتقد است افزایش قیمت نفت به دلیل انتشار آ‌مارهایی مبنی بر اینکه تولید نفت آمریکا کاهش یافته صورت گرفته است.
رویترز در عین حال می‌نویسد: کاهش تولید نفت آمریکا موقتی بوده و عامل آن طوفان‌های منطقه‌ای بوده که در خلیج مکزیک و آلاسکا اتفاق افتاده است و احتمالاً تولید نفت آمریکا طی هفته‌های آینده دوباره به وضعیت عادی برخواهد گشت.

بیشتر بخوانید :  نقدینگی 1314 هزار میلیارد تومان شد

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی گوانجواخبار گمرک شهریارانتقال پول به ژاپنتاریخچه ی حمل و نقل شهریتجهيزات فعال و غيرفعال شبكهتحقیق در عملیات 2 حمل و نقلترخیص کار خودرو از گمرکترخیص کار در بوشهرتمدید کارت بازرگانی در تهرانچگونگی خرید از سایت های خارجیحسابداری واردات خودروحمل خرده بار به روسیهحمل و نقل استانبولحمل و نقل بین المللی بندرعباسخدمات بار هوایی راه آسمان آبیخرید ابزار مخصوص ال 90خرید اینترنتی 5040خرید اینترنتی از سایت Ebayخرید اینترنتی تابلو دیواری مدرنخرید اینترنتی وسایل دکوریخرید تجهیزات ژئوفیزیکخرید چینی زرینخرید دلار کش یوخرید کتاب فارسی خارج از کشورخرید لباس از ebayخرید هاست از آلمانرتبه کارت بازرگانیرهگیری مرسولات خودروستاد ترخیص خودرو جنوب تهرانشرایط واردات کالا از چینشرکت واردات خط تولیدصادرات و واردات از چینصدور کارت بازرگانی در تهرانصرافی های تهرانضوابط تاسیس شرکت حمل و نقلفرم د اتاق بازرگانیق مت خودروها وارداتقیمت دلار خرید فروش صرافیکارت بازرگانی شرایطگمرک پیامماده 9 قانون توسعه حمل و نقل عموميمستر کارت زریننحوه خرید از علی باباهک حساب پی پالوارداتواردات پوشاک از چینواردات خودرو ایرانیان مقیم خارجواردات خودرو جیپواردات سموم کشاورزیيا واردات عالنبع

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها