[ad_1]

به گزاش خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از رویترز، بورس آمریکا در ساعت اولیه روز سه شنبه به دلیل توئیت دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده روند افزایشی به خود گرفت و انتظار می رود که بازارهای آمریکا را با افزایش اعتماد بیشتری روبرو کند.

بر همین اساس، دونالد ترامپ در پیام توئیتری خود نوشت: بازار بورس از زمان انتخابات به بعد بطرز قابل توجهی بالا رفته است؛ اما اکنون با کمی مکث روبرو شده است. مردم می خواهند ببینند که چه اتفافی در انتخابات میان دوره ای می افتد. اگر می خواهید که سهام شما کاهش پیدا کند، پیشنهاد می کنم که به دموکرات ها رای بدهید. آنها الگوی مالی ونزوئلا، مالیات بالا و مرزهای باز را دوست دارند.

ترامپ همچنین گفت: معتقد هستم یک توافق بزرگی در حوزه تجارت با چین محقق شود؛ اما نسبت به وضع تعرفه های جدید در صورت شکست این توافق هشدار داد.

همچنین در ماه اکتبر، شاخص های اصلی سهام آمریکا روند نزولی به خود گرفت و بیش از ۱۰ درصد از ارزش خود را در مقایسه با بالاترین سطح شاخص ها از دست داد. در حال حاضر بازار بورس آمریکا تشنه ثبات و انجام فعالیت در شرایط آرامش است که به تازگی به دنبال برخی از خبرهای مثبت در حوزه تجاری وعده آن داده شده است.

بر پایه این گزارش، میانگین شاخص صنعتی داو جونز با ۲۰۶ واحد افزایش به ۲۴۶۴۹ واحد رسید و شاخص اس اند پی ۵۰۰ و نزدک هر کدام ۰.۸ درصد روند صعودی به خود گرفتند.

بیشتر بخوانید :  عرضه نفت خام ساده‌تر می‌شود

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها