[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از ایسنا، حمید حاج اسماعیلی ، اظهار کرد: شورای عالی کار در بررسی دستمزد سال آینده باید فارغ از افزایش حداقل مزد، رقم حق مسکن و بن خواربار کارگران را تغییر دهد تا از این طریق بخشی از هزینه‌های زندگی کارگران جبران شود.

وی درعین حال از دولت خواست تا با توجه به روزهای پایانی سال،توزیع بسته‌های حمایت غذایی را به جهت جلوگیری از فشار هزینه‌ها بر معیشت خانوارهای کارگری از این ماه آغاز کند.

این کارشناس حوزه کار در ادامه با تاکید بر تامین کالاهای ارزان قیمت کارگران، گفت: در خبرها شنیدیم که مذاکراتی با اتحادیه امکان برای تامین کالای ارزان و مورد نیاز کارگران صورت گرفته است در حالی که کارگران عمدتا مایلند از فروشگاههای بزرگ کالاهای اساسی خود را تامین کنند.

به گفته حاج اسماعیلی، کارگران تامین اقلام مورد نیاز خود از فروشگاههای بزرگ و سراسری را به خرید از امکان ترجیح می‌دهند.

وی تنوع اقلام و دسترسی آسان برای خرید،کیفیت و به روز بودن تاریخ مصرف اجناس را از مهمترین دلایل استقبال کارگران از فروشگاههای بزرگ و زنجیره‌ای به شمار آورد و گفت: انتظار نداریم که وزارت کار روشهای شکست خورده‌ای را که جز ضرر و زیان نفعی برای کارگران ندارد، احیا کند.

پیش از این وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بررسی راهکارهای تامین کالای اساسی و مورد نیاز کارگران با استفاده از شبکه وسیع تعاونی‌های امکان خبر داده و گفته بود مذاکراتی با اتحادیه امکان صورت گرفته تا کالاهای مورد نیاز کارگران را با دقت کامل‌تر و قیمت ارزان‌تر در اختیار کارگران قرار بدهد.

بیشتر بخوانید :  کاهش ۱۰ درصدی هزینه فاینانس‌ها با ارتقای رتبه اعتباری

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها