اعتقاد بر جوانگرایی عامل اصلی انصراف برخی از اعضای اتاق/ استقبال جوانان و زنان در این دوره از انتخابات جذاب نبود

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس – فاطمه اکبرخانی؛ حسن فروزان‌فرد در گفت‌و گو با خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوساظهار کرد: استقبال جوانان و زنان از این دوره قابل توجه نبود و تعداد کمی ثبت نام کرده‌اند در حالیکه ما انتظار بیشتری از آن‌ها داشتیم.

فروزان‌فر ادامه داد: بسیاری از اعضای اتاق به جوانگرایی اعتقاد دارند و از نظر آن‌ها و همچنین من، باید ترکیب مناسبی از جوانان و افراد با تجربه در اتاق ایجاد شود اما جوانگرایی به معنای کناره‌گیری همه افراد با تجربه نیست ولی تکرار افراد با سابقه اتاق در دوره‌های مختلف نیز اتاق را از ظرفیت‌ نیروی جوان و کسب‌وکار‌های نوین دور می‌کند.

وی جوانگرایی را یکی از عوامل عقب‌نشینی افراد باتجربه از انتخابات و حضور در دوره بعدی اتاق دانست و گفت: باید صراحتا اعلام کرد که در حال حاضر بیشترین فشار داخلی و خارجی روی تجار، کارآفرینان و فعالان بخش خصوصی وجود دارد به همین خاطر است که بسیاری از افراد با تجربه اتاق به دلیل درگیری‌های این چنینی فضای کار، نسبت به حضور در این دوره اتاق بازرگانی سست و بی‌انگیزه شده‌اند و می‌بینیم که بسیاری از افراد با تجربه و کارآمد اتاق از این دوره کناره‌گیری کرده‌اند.

این فعال بخش خصوصی همچنین به نامزد‌های انتخاباتی توصیه کرد: قطعا موفقیت در اتاق تهران موقعی حاصل خواهد شد که با یک تیم در صحنه حضور داشته باشید زیرا پایه رای، همراهی یک تیم است، از همین رو به دیگران پیشنهاد می‌کنم وقتی کاندیداتوری خود را اعلام کردند حتما در قالب یک تیم ورود کنند چرا که موفقیت بیشتری خواهند داشت.

این عضو اتاق خاطرنشان کرد: این گروه‌بندی‌ها دارای دیدگاه‌ها و اندیشه‌های متفاوتی هستند و هر شخصی که نظر و گرایش خاصی دارد، باید در ائتلافی وارد شود که به ایده او نزدیک است، همچنین در این صورت رای‌ دادن نیز راحت‌تر خواهد بود چرا که نوع گرایش هر شخص در گروهی که قرار دارد نمایان است.

او به گروه ائتلاف برای فردا و هماهنگی خوب اعضای اتاق در دوره گذشته اشاره کرد و گفت: به طور مثال ائتلاف برای فردا در دوره قبل موفقیت‌های خوبی کسب کرد آن هم به این دلیل که زمانی که باید صرف شناسایی افراد از یکدیگر، شناخت برنامه افراد، انتخاب برای مسئولیت‌های اتاق شود، پیش از انتخابات در بین اعضای یک ائتلاف انجام شد و سرعت عمل اتاق  و روند مراحل را سریع‌تر کرد.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x