[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، انجمن لیزینگ ایران به دنبال به برخی اظهار نظرها درباره فعالیت شرکت های لیزینگ خودرو اطلاعیه ای منتشر کرد که به شرح زیر است: اخیراً شرکت هایی با عناوین فروش اقساطی و لیزینگ خودرو و با حداقل پیش پرداخت مدعی پیش فروش و فروش اقساطی خودرو با بهره اندک شده اند و برای صحت ادعایشان مجوز اداره ثبت شرکت ها از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور زیر نظر قوه قضائیه را ارائه می دهند. این امر منجر به فریب مردم و اطمینان به آنها و شرکت های آگهی دهنده می شود.

از آنجایی که متاسفانه موارد متعددی از این کلاهبرداری ها موجبات ضرر و زیان هموطنان را فراهم نموده است به اطلاع هموطنان عزیز می رساند:

۱- شرکت های لیزینگ که اقدام به فروش اقساطی خودرو می نمایند الزاماً بایستی دارای مجوز بانک مرکزی ج. ا. ا بوده و اسامی این شرکت ها در سایت بانک مرکزی به آدرس www.cbi.ir و انجمن ملی لیزینگ ایران www.iranlease.co قرار گرفته است.

۲- شرکت های لیزینگ دارای مجوز فعالیت از بانک مرکزی ج. ا. ا نسبت به ثبت نام و یا پیش فروش خودرو اقدام نمی نمایند و بر اساس مفاد دستورالعمل مصوب شورای پول و اعتبار عملیات لیزینگ را در کلیه زمینه های فعالیت اعم از خودرو، تجهیزات، ساختمان و … انجام می دهند.

از کلیه شهروندان محترم و عموم مردم تقاضا می شود برای پیشگیری از ضرر و زیان احتمالی قبل از هر گونه اقدام اعم از ثبت نام و واریز مبلغ به حساب شرکت های تحت عنوان لیزینگ خودرو، از درج نام آنها در فهرست شرکت های لیزینگ دارای مجوز از بانک مرکزی ج. ا. ا اطمینان حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید :  بورس انرژی چیست؟

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها