[ad_1]

به گزارش تراز ، وزارت صنعت، معدن و تجارت اخیرا ویرایش دوم “برنامه راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت” را منتشر کرد که در آن راهبردهای این وزارتخانه برای توسعه بخش صنعت کشور پیش‌بینی شده است. بخشی از برنامه راهبردی این وزارتخانه در حوزه صنایع مربوط به “برنامه راهبردی صنعت خودرو” است.

در برنامه راهبردی صنعت خودرو راهکارهایی در زمینه توسعه و گسترش کمی و کیفی صنعت خودرو و قطعه ایران در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی شده که از جمله‌ آن پیش‌بینی افزایش اشتغال در صنعت خودرو و قطعه است.

در این زمینه در این سند پیش‌بینی شده که تا پایان سال جاری (۱۳۹۶) میزان اشتغال مستقیم در صنعت خودرو و قطعه باید به ۴۰۰ هزار نفر برسد.

این هدف‌گذاری در حالی است که در چند سال اخیز با اجرایی شدن برجام و رفع تحریم‌ها روند تولید خودرو در خودروسازان داخلی صعودی شده و رشد اشتغال در صنایع خودروسازی و قطعه‌سازی را به دنبال داشته است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی هراناخبار جدید گمرکیاخبار گمرک باشماقارسال پول به آفریقای جنوبیارسال پول به ایران از سوئدانتقال پول به خارجانتقال پول به خارج کشوربیت کوین کلیکپست بین المللی ایرانپی پال 24ترخیص خودرو از قشمترخیص خودرو بالای 2500 سی سیترخیص لباس از گمرک بازرگانثبت شرکت حمل و نقلحمل بار با وانتحمل بار شمیراناتحمل و نقل هوایی ایران ایرحمل و نقل هوایی کالاخرید ابزار کنافخرید اقامت امریکاخرید اینترنت 1 ماهه ایرانسلخرید اینترنتی خط ایرانسلخرید اینترنتی زیورالات زنانهخرید اینترنتی لباس بارداری مانی نیخرید خط تولید بلوک سبکخرید کتاب خارج از ایرانخرید مکمل از خارج کشورسایت Ebay چگونه کار میکند؟سفارش خرید از سایت های خارجیشرکت حمل و نقل بین المللی یکتا لجستیکصادرات سنگ به اروپاصادرات ظروف چینیصادرات ظروف یکبار مصرفصرافی جردنضوابط صادرات داروفروش تجهیزات وایرلسقوانین گمرکی ارمنستانگمرک بندرلنگهگمرک سهلانهزینه حمل بار از چین به ایرانواردات المانياواردات بنزینواردات خودروواردات خودرو از ارمنستانواردات غذای گربهواردات گندمواردات نارگیلواردات و صادرات ایرانواردات ورق از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها