[ad_1]

سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، با اشاره به حضور وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت در جلسه صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی اظهار داشت: در این جلسه آقایان اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی و و رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت برنامه های خود را ارائه کردند و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند.

وی گفت: نمایندگان در حوزه راه و شهرسازی به مواردی چون تکمیل پروژه های نیمه تمام، تعیین تکلیف پیمانکاران، وضعیت مسکن مهر و برنامه های این وزارتخانه در حوزه مسکن و شهرسازی اشاره کردند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: همچنین مواردی مثل ضرورت راه اندازی صنایع و تقویت نقش معدن در اقتصاد کشور و همچنین ارتقای سطح تجاری کشور را در حوزه صنعت، معدن و تجارت خواستار شدند.

وی خاطرنشان کرد: هر ۴ وزیر پیشنهادی دولت در جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی حضور پیدا کرده اند و صبح روز شنبه نظر خود را درباره این وزرا اعلام می کنیم.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها