[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، محمد نوری امیری در نشست مشترک با سفیر استرالیا ضمن تشریح توانمندی هایی مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) با اشاره به توانمندی ۶ شرکت کشتی سازی ایدرو گفت: اکنون در این مجمتع کشتی ها و شناور ها ۱۲۰ تا ۳۰۰ هزار تنی ساخت و تعمیر می شوند .

وی با بیان اینکه همکاری مشترک ایدرو و بخش خصوصی داخلی و خارجی، رویکرد نوین این سازمان برای گسترش صنایع کشور به ویژه در مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: هدف از بازید سفیر استرالیا و هیئت همراه را آغاز همکاری های مشترک به ویژه در زمینه تبدیل بندر عباس به قطب مشترک صنایع دریایی و کشتی سازی منطقه ای برشمرد.

به گفته معاون ایدرو، در اجرایی قانون اجرای اصل ۴۴ ، سازمان گسترش به عنوان قدریمی ترین سازمان توسعه ای برای گسترش صنعت در مناطق کمتر برخوردار اقدام به احداث یا توسعه واحد های صنعتی منطبق با آمایش سرزمین می کند که با توجه به جایگاه هرمزگان در عرصه صنایع دریایی و کشتی سازی و استقرار بزرگترین مجتمع کشتی سازی کشور همکاری مشترک در پروژه های صنعتی با طرف استرالیایی آغاز شده است .

یان بیگز سفیر استرالیا در ایران نیز آمادگی کشورش را برای همکاری مشترک با ایدرو و استانداری هرمزگان در حوزه های صنایع دریایی ، گردشگری و شیلات با تمرکز بر حوزه صنایع دریایی اعلام نمود. وی همچنین بررسی امکان ایجاد یک بندر منطقه ای تخصصی برای بازرگانی و بخش صنایع غذایی به ویژه فرآورده های گوشتی از طریق ایدرو و استانداری هرمزگان و یا مناطق آزاد را خواستار شد.

بیشتر بخوانید :  پرداخت بیش از 8000 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها