[ad_1]

نیره پیروزبخت در مراسم آیین تجلیل از واحدهای نمونه استاندارد استان قزوین، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که در روز جهانی استاندارد پیمانی دوباره ببندیم تا بیشتر از قبل در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تولید کنندگان و توزیع کنندگان به استاندارد بپردازیم. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: روز جهانی استاندارد می‌تواند گذری بر مفاهیم پویایی استاندارد از گذشته تاکنون داشته باشد و از این رو هر ساله دارای شعارهای مختلف و خاصی است که هریک با پیشرفت تکنولوژی در دنیا ایمنی مصرف کنندگان و بحران‌های موجود را در تمامی ایام استاندارد مرور کنیم.

پیروز بخت خاطرنشان کرد: گذری بر مفاهیم پویای استاندارد باید مورد توجه قرار گیرد و از این رو گرامیداشت روز استاندارد می‌تواند اثرگذار باشد.

رئیس سازمان ملی استاندارد تاکید کرد: در سال‌های اخیر استاندارد مفهوم خود را در تمامی حوزه‌ها اعم از کالا، خدمات و فرآیندها تغییر داده است این در حالی است که در گذشته تنها استاندارد کالاها مدنظر بود.

وی ادامه داد: شعار روز جهانی استاندارد هر ساله با توجه به پیشرفت تکنولوژی در دنیا و همچنین مطالبات ملی و بین‌المللی انتخاب می‌شود و امسال در بین ۱۳۶ کشور، یک جوان ایرانی پوستر روز جهانی استاندارد را طراحی کرده است.

پیروزبخت توضیح داد: تمامی دستگاه‌ها باید در اجرایی شدن مفاهیم استاندارد تلاش کرده و بر رعایت استاندارد در جامعه اهتمام ورزند.

رئیس سازمان ملی استاندارد در پایان گفت: در چرخه‌ تجارت حلال می توانیم عملکردهای مثبت تری داشته و از این رو می‌توانیم از ظرفیت گردشگری بیشتر استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید :  کارخانجات قیر تعطیل شدند- اخبار اقتصادی - اخبار تسنیم

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاانتقال پول به قزاقستانانتقال پول به کانادابیت کوین کلاهبرداریپ ژوهشكده حمل و نقلپست expressپست سریع بین المللی Tntپی پال اکانتترخیص کالا از گمرک تهرانچطور از سایت خارجی خرید کنمچگونگی ترخیص کالاچگونگی خرید از سایت خارجیحمل بار از قشمحمل بار با قطارحمل بین المللیحمل و نقل بین المللی عراقحمل و نقل شهری تهرانحمل و نقل هوایی و گردشگریخرید ایفون لاک از امریکاخرید اینترنتی آمازونخرید اینترنتی تابلو دیواری مدرنخرید اینترنتی در ایرانخرید اینترنتی گلدانخرید اینترنتی هدفونخرید تجهیزات همسترخرید خط تولید گریسخرید دلار پرفکتخرید ست ابزار ژله تزریقیخرید مطمئن از ebayخرید و فروش ابزاردانلود وبمانی کیپرراهنمای خرید از Ebayسایت آمازون چیستشرکت حمل هواییشعبه 0444 صادراتصادرات موبایل بانکصرافی پاسارگادصرافی کاسپینطريقه واردات خودروعکس بیت کوینفرایند واردات خودروقوانين گمركي مناطق آزادقوانین جدید گمرک خودروقوانین و مقررات حمل و نقل هواییگمرک زنجانگمرک شهرکردمزایای کارت بازرگانی چیستواردات ثعلبواردات خودرو لوکسواردات کاغذ دیواریوب سایت مانی یزدان پرست

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها