[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: معاون توسعه و مدیریت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری گفت: استارت آپ ویکند حوزه بیمه در ماه های آینده برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، دکترعلیرضا دلیری امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه بین معاونت علمی و فناوری و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در معاونت علمی توانسته ایم تا کنون ارتباط با نهادهای مالی، بانکی و بورسی و اکنون بیمه ای را برقرار کنیم.

معاون توسعه و مدیریت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با اشاره به موفقیت ارتباط با بانک ها گفت: طی ۵ سال گذشته ۱۴هزار میلیارد تومان حمایت و تسهیلات به واسطه بانک ها برای شرکت های دانش بنیان محقق شده است.

وی با اشاره به تفاهم نامه با بیمه مرکزی گفت: تا کنون همکاریهایی با بیمه مرکزی داشته ایم ولی سرعت نداشت امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه بتوانیم به شرکت های بیمه ای سنتی وارد شویم و موضوعات نوآوری را به این شرکت ها وارد سازیم؛ هدف ما از امضای این تفاهم‌نامه ورود استارتاپ‌ها به فعالیت‌های بیمه‌ای است و در این حوزه بسته‌های جدید حمایتی ارائه می‌شود.

دکترعلیرضا دلیری تاکید کرد: طبق برنامه ریزی هایی که داریم بناست طی ماههای آینده استارت آپ ویکند یا رویداد کارآفرینی در حوزه بیمه برگزار کنیم همچنین با اشاره به ضرورت صدور بیمه‌نامه برای محصولات دانش‌بنیان اظهار کرد: در این راستا با یکی از بیمه‌ها مذاکراتی را آغاز کردیم تا بتوانیم بستر حمایتی بیمه‌ای برای محصولات ویژه بیمه صادر کنیم.

معاون توسعه و مدیریت معاونت علمی و فناوری بیان کرد: در گذشته بیمه‌هایی چون بیمه مسئولیت داشته‌ایم، ولی تاکنون عملیاتی نشده و اگر شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند در این عرصه وارد شوند،‌ خدمات خوبی به این شرکت‌ها ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید :  زبان فارسی سومین زبان رو به گسترش در کانادا است

وی در همین راستا از آغاز همکاری با یکی از بیمه‌ها برای صدور بیمه‌نامه محصولات دانش‌بنیان خبر داد و افزود: صدور بیمه‌نامه برای محصولات دانش‌بنیان در مراحل مقدماتی است و بر اساس قوانین جدید در تلاش هستیم تا این زمینه فراهم شود.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها