[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، بر اساس جدیدترین آمارها، ارزش صندوق‌های قابل معامله در پایان مهر امسال به رقم ۴۶ هزار و ۸۵۷ میلیارد ریال رسید.

این در شرایطی است که هم اکنون ۳۷ صندوق قابل معامله در بازار سرمایه ایران فعال هستند که صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با ۱۰هزار و ۵۱۰میلیارد ریال بزرگترین صندوق ETF است.

بر این اساس صندوق سرمایه‌گذاری آرمان آتی کوثر با ۸ هزار و ۱۷۷ میلیارد ریال، امین یکم فردا با ۴ هزار و ۳۴۸میلیارد ریال، پارند پایدار سپهر با ۳ هزار و۷۴۳ میلیارد ریال، پشتوانه طلای لوتوس با ۲ هزار و ۷۶۶ و صندوق طلای کیان با ۲ هزار و ۹۶میلیارد ریال به ترتیب در رتبه‌های دوم تا ششم بزرگ‌ترین صندوق‌های ETF بازار سرمایه قرار دارند.

همچنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستی بخش آگاه، سرمایه‌گذاری کیان و امین تدبیرگران فردا و سپهر کاریزما در مکان‌های هفتم تا دهم جدول بزرگ‌ترین صندوق‌های ETF ایستاده‌اند.

گفتنی است صندوق‌های قابل معامله(ETF) یکی از گزینه‌های اصلی آزادسازی سهام عدالت است که در لایحه دولت که تقدیم مجلس شده برای خرید و فروش این سهام پیشنهاد شده است.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها