ارائه ۴۰ خدمت به مسافران در سامانه هوشمند فرودگاه امام (ره)

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، «شهرام آدم نژاد» عصر شنبه در آیین رونمایی از طرح های هوشمند شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: این سامانه برای نخستین بار به سهولت می تواند با گویش کاربران به سوالات آنان پاسخ دهد.
وی بیان کرد: ۹۰ درصد پرسش های مسافران در این سیستم طراحی شده است تا به صورت هوشمند، به آنها پاسخ داده شود.
به گفته وی، با تلاش جوانان متخصص اطلاعات پروازهای ورودی و خروجی، استعلام ممنوع الخروجی، پرداخت عوارض خروج، اعلام نرخ های ارزی، اشیای گمشده، رزرو اتاق در هتل، اطلاعات آب و هوایی، مسیریابی هوشمند فرودگاه و اطلاعات شرکت های هوایی و خدمات پارکینگ به صورت هوشمند به مسافران ارائه می شود.
این نرم افزار را یک گروه کسب و کارهای نوپا (استارت آپ) از فارغ التحصیلان دانشگاه شریف ساخته که در بنیاد ملی نخبگان ثبت شده است.

**برنامه ریزی برای خدمات دهی به ۵۰ هزار زایر اربعین
عضو هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: برای خدمات دهی به بیش از ۵۰ هزار زایر ایرانی اربعین حسینی (ع) که قرار است از پروازهای ۶ شرکت داخلی و یک شرکت خارجی استفاده کنند، آماده ایم.
علی رستمی افزود: با تلاش همکاران خود در فرودگاه امام (ره) یک سالن برای تردد زایران حسینی اختصاص یافته است و پروازهای اربعین از اول تا هجدهم آبان ماه ادامه می یابد.
وی بیان کرد: به سبب وجود تحریم های ظالمانه، پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) اندکی کاهش یافته است.
به گفته وی، مقرر شده است ترمینال سلام پس از راه اندازی به پرواز مسیرهای دور در کشورهای آسیایی و اروپایی اختصاص یابد.
به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، هشتم مهرماه مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در بازدید خبرنگاران اعلام کرده بود بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آبان ماه امسال به بهره برداری می رسد.

اقتصام*۳۰۶۱*۱۹۶۱*

انتهای پیام /*

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x