ارائه پیشنهاد اجرایی حل مشکل مالی مسکن مهر به وزیر راه تا ۱۰ روز آینده – اخبار تسنیم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، حامد مظاهریان  در سخنانی از دستور وزیر جدید راه و شهرسازی برای تشکیل کارگروه مسکن با مدیریت معاونت مسکن و ساختمان و عضویت معاونت‌ها و سازمان‌های ذیربط بخش مسکن خبر داده است.

وی در این باره گفته است: بلافاصله این کارگروه تشکیل جلسه داد که در آن مسائل و چالش‌های اصلی شامل بحث مسکن مهر و مسکن اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.

وی یادآور شد: در بخش مسکن مهر موضوع اصلی این است که حدود ۲۷۰هزار واحد مسکن مهر تمام شده وجود دارد که -برای افتتاح و تحویل – منتظر زیر ساخت هستند. قاعدتا بر اساس ماده ۸۵قانون ساماندهی تهیه زیر ساخت‌هاخبر مسوولیت دیگر دستگاه‌های دولتی مانند وزارت نیرو است.

وی تاکید کرد: برای حل مشکل مسکن مهر۱۱۵۰۰ میلیارد تومن منابع مالی به قیمت سال ۹۶ مورد نیاز است که مورد تایید سازمان برنامه و بودجه نیز قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که بر آنیم اقدامات لازم برای پیگیری این موضوع فراهم شود از ارائه پیشنهادات اجرایی توسط کارگروه مسکن به وزیر راه و شهرسازی تا ۱۰ روز آینده خبر داده است.

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، تقریبا برای اولین بار طی ۵ سال و چند ماه اخیر است که معاونت امور مسکن و ساختمان مستقیما درباره مسکن مهر اظهارنظر و درباره آن آماری را اعلام می‌کند. از سال ۹۲ تا زمان استعفای وزیر سابق راه و شهرسازی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی کمتر به داستان مسکن مهر ورود پیدا می‌کرد و این وظیفه به قائم مقام وزیر راه و شهرسازی محول شده بود.  در دولت قبل (دهم) و زمان معاونی صومعلو این معاونت نقش پررنگی در طرح مسکن مهر ایفا می‌کرد.

به نظر می‌رسد با توجه به تغییر فاحش سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی با ورود اسلامی به این وزارتخانه، می‌توان به اتمام مسکن مهر در آینده‌ای نزدیک امیدوار بود.

انتهای پیام/

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x