[ad_1]

رییس اتحادیه چلوکباب و چلو خورش تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان حتی ارائه‌ غذای گرم به شکل بیرون‌بر تخلف بوده و واحدهای متخلف پلمب خواهند شد.

ناصر حسینی تبریزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق قوانین و مقررات لازم است که رستوران‌ها و اماکنی که غذای گرم ارائه می‌کنند فعالیت خود را از یک ساعت مانده به افطار آغاز کرده و تا یک ساعت پیش از سحر ادامه دهند.

وی ادامه داد: البته با توجه به مدت زمانی که برای طبخ غذا لازم است طبیعتا این واحدها می‌توانند در ساعات مختلف روز به فعالیت پخت و پز بپردازند، اما ارائه غذا از سوی آنها مجاز نبوده و تنها در ساعات اشاره شده امکان ارائه‌ی این خدمات وجود دارد.

رییس اتحادیه چلوکباب و چلو خورش همچنین عنوان کرد: در طول ایام ماه مبارک رمضان نیز نظارت‌های کافی صورت می‌گیرد تا با متخلفان این عرصه برخورد شود. برهمین اساس طی روزهای گذشته حدود ۲۵ واحد متخلف پلمب شده‌اند.

حسینی تبریزی ادامه داد: البته اعضای صنف ما به خوبی از مقررات آگاهند و بر همین اساس حجم تخلفات بسیار پایین بوده و از میان ۱۲۰۰ واحد فعال در این بخش تنها تعداد محدودی از واحدها تخلف کرده‌اند.

وی همچنین یادآور شد: به طور مرسوم واحدهای مختلف ماه مبارک رمضان را به عنوان زمانی برای انجام تعمیرات و بازسازی محیط های کسب و کار خود در نظر می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، در ماه مبارک رمضان گاهی دیده می‌شود که واحدهای مختلف نسبت به فروش غذای گرم به شکل بیرون‌بر اقدام می‌کنند که با توجه به اظهارات رییس اتحادیه چلوکباب و چلو خورش این اقدام خلاف قانون بوده و در صورت مطلع شدن اتحادیه صنفی یا اداره اماکن با آن برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید :  تغییرات گسترده در مقررات گمرکی گرجستان در راه است

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی ایران و کاناداپست سريع بين الملليتاثیر حمل و نقل هوایی بر توسعه گردشگریتجربه واردات از چینتجهیزات شبکه رادیوییترخیص کار گمرک فرودگاه امام خمینیترخیص کار هواییترخیص کالا سرخسترخیصکار گمرک بندرعباسحساب ماستر كاردحمل بار گرگانحمل بار هوایی ایران ایرحمل و نقل در استانبولحمل و نقل هوشمندحواله دلار به سنگاپورحواله دلار به عراقخ انه کارگرخرید ابزار شبکهخرید از خارج ققنوسخرید از فروشگاه امازون در ایرانخرید اینترنتی مانتو مجلسیخرید اینترنتی وسایل شمع سازیخرید تجهیزات خورشیدیخرید تجهیزات هواییخرید خط تولید اب معدنیخرید خط تولید پنیرخرید دامنه از سایت خارجیخرید دلار فروشخرید کیف دلارخرید مستر کارت هدیهخرید هاست از خارجخرید و فروش تجهیزات چشم پزشکیرهگیری مرسوله پستی استان فارسسایت های خرید از چینشرکت حمل و نقل بین المللی باریرانشرکت حمل و نقل دریایی از چینصادرات پیازصرافي ظفرصرافی تهران 4875صنعت حمل و نقل هوایی ایرانطریقه ی خرید بسته اینترنتی ایرانسلفروش تجهیزات حفاریفروش حواله دلارفروش خط تولید مواد غذایقیمت حواله داخلی دلارکارت خرید 5 دلاری آمازون tntمستر کارت مجانیواردات صفويهواردات گندم از آمریکاواردات و صادرات

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها