ادامه سبزپوشی شاخص‌ها – ایبِنا

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، شاخص کل قیمت در پایان معاملات امروز با افزایش ۱۴۹ واحدی به ۱۶۵ هزار و ۵۹۵ واحد، شاخص کل هم ‌وزن با افزایش ۹۴ واحدی به ۲۹ هزار و ۲۹۱  واحد، شاخص سهام آزاد شناور با افزایش ۳۲۶ واحدی به ۱۸۰ هزار و ۸۵۶ واحد، شاخص بازار اول با افزایش ۳۴۵ واحدی به ۱۲۲ هزار و ۹۴۸ واحد و شاخص بازار دوم با کاهش ۸۳۳ واحدی به ۳۲۵ هزار و ۲۹۷ واحد رسید.

نمادهای تاثیرگذار

بر اساس این گزارش، امروز معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های «بانک ملت با ۱۳۷ واحد و پالایش نفت بندر عباس با ۱۰۲ واحد و گروه مپنا با ۸۹ واحد» افزایش بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای معاملاتی شرکت‌های «صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۶۰ واحد، ملی صنایع مس ایران با ۵۵ واحد و سایپا با ۵۲ واحد کاهش»، بیشترین تأثیر منفی را نماگر تالار شیشه ای بر عهده داشته اند.

توقف و بازگشایی نمادها

طی معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت‌های «پتروشیمی فارابی، سرمایه‌گذاری صنعت بیمه، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود، بازرگانی ـ صنعتی آینده‌سازان بهشت پارس، مهندسی مرآت پولاد، ریخته‌گری تراکتورسازی ایران، ‌تاپیکو، بهنوش ایران»، از سوی ناظر بازار سهام متوقف و در مقابل نماد معاملاتی شرکت‌های «سرمایه‌گذاری البرز دارو، سبحان دارو، تاپیکو، بهنوش ایران، پتروشیمی زنجان، سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید، سرمایه‌گذاری ساختمانی نظام مهندسی ایران، نئوپان ۲۲ بهمن، سرمایه‌گذاری مسکن الوند، سرمایه‌گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین و قند ارومیه» متوقف شدند. امروز همچنین نماد معاملاتی شرکت‌های فرآورده‌های نسوز ایران، کربن ایران و لنت ترمز ایران به دلیل نوسان ۲۰ درصدی با وقفه ۶۰ دقیقه‌ای در معاملات امروز مواجه شدند.

جزییات معاملات بازارها

امروز در بازار دوم بورس تهران که به معاملات گروهی سهامداران عمده اختصاص دارد، ۵۰۰ میلیون سهم فولاد مبارکه اصفهان به ارزش ۲۵۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کد به کد شد. همین وضعیت در گسترش نفت و گاز پارسیان با کد به کد شدن ۲۹۶ میلیون سهم به ارزش ۱۱۰ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان تکرار شد، همچنین ۲۲۵ سهم پارس خودرو به ارزش کمتر از ۲۱ میلیارد تومان کد به کد شد.

افزون بر این، در شیشه قزوین نیز بیش از ۶.۵ میلیون سهم به ارزش بیش از یک میلیارد تومان معاملات درون گروهی را تجربه کرد و ۳.۵ میلیون سهم سرمایه‌گذاری کوه نور به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان نظاره گر معاملات انتقالی میان سهامداران عمده خود بود.

امروز بازار سهام در حالی به کار خود پایان داد که نامشخص بودن دورنماهای بازارهای جهانی با توجه به اخبار پیش رو در دو روز پایانی این هفته در کنار تمایل برای شناسایی بازدهی بر اساس استراتژی کوتاه مدت‌نگری باعث شد تا اغلب حقیقی‌ها در بازار دوم بورس تهران فروشنده باشند.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x