[ad_1]

شهردار تهران با اشاره به حساسیت و دغدغه وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد آلودگی هوای تهران، نسبت به بهبود کیفیت خودروهای تولیدی ابراز امیدواری کرد.

به گزارش ایسنا، با آغاز فصل پاییز مثل سال‌های گذشته نگرانی‌ها برای افزایش شاخص کیفیت هوای کلانشهرها از جمله شهر تهران رو به فزونی نهاده است. از آنجا که طی مطالعات دانشگاهی صورت گرفته، منابع متحرک چون موتورسیکلت‌ها و اتومبیل‌ها سهم ۸۰ درصدی در آلودگی هوای تهران دارند، بهبود کیفیت تولیدات داخلی صنعت خودرو و تمرکز بر کیفیت بالای اجناس و کالاهای وارداتی این حوزه موضوعی است که به یکی از محورهای اساسی مطالبات  مردمی در حوزه کاهش آلودگی هوا تبدیل شده است.

از آنجا که علاوه بر دولت، شهرداری تهران نیز طبق قانون نسبت به کاهش آلودگی هوای پایتخت وظایفی برعهده دارد؛ شهردار تهران در مورد ضرورت بهبود کیفیت اتومبیل‌ها و موتورسیکلت‌ها توضیح داد.

محمدعلی نجفی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن ابراز امیدواری نسبت به بهبود کیفیت تولیدات داخلی در حوزه صنعت خودرو اظهار کرد: خوشبختانه وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت کشور در پست قبلی که داشتند و به عنوان معاون اجرایی ریاست جمهوری فعال بودند؛ اهتمام و توجه بسیاری روی موضوع محیط زیست داشتند.

وی از پیگیری مسئله آلودگی هوای تهران توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: آقای شریعتمداری در دوره قبل شخصا مسئله آلودگی هوای تهران را دنبال می کردند و حتی کمیته خاصی در این باره زیر نظر ایشان فعال بود.

شهردار تهران تاکید کرد: امیدواریم حال که آقای شریعتمداری در مسئولیت جدید وزرات صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته‌اند و مشغول به کار شده اند در زمینه مسائل مختلف به ویژه مسئله بهبود کیفیت موتورسکیلت‌ها و خودروهای ساخت داخل اهتمام ویژه داشته و ان شاء الله تحرکی در این حوزه ایجاد شود.

بیشتر بخوانید :  بازگشت قیمت جهانی نفت به کانال ۶۰ دلاری

به گزارش ایسنا، طی هفته‌های اخیر، تعدادی از کارشناسان محیط زیست و حوزه خودرو نسبت به تولید موتورسیکلت‌های غیر استاندارد انژکتوری انتقاد کرده و نسبت به عدم اجرای دقیق قانون نصب فیلتر دوده روی خودروهای دیزلی هشدار داده‌اند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاiphone 5 خرید اینترنتیاتاق بازرگانی استان فارساخبار گمرکی ایراناخذ کارت بازرگانی در شیرازاویکو یورو کارگوبیت کوین انجمنچگونگی خرید دلار از بانکچگونگی واردات خودرو از دبیحجم واردات تجهیزات پزشکیحمل بار زعفرانیهحمل بار هواییحمل بار هوایی از چینحمل و نقل زمینی به اروپاحواله ارز از طریق بانکخرید از چین اینترنتیخرید اسکریلخرید اینترنتی 0912خرید اینترنتی ویندوز 8 اورجینالخرید بازی از آمازونخرید تجهیزات تندر 90خرید دلار روزخرید دلار گوگل پلیرهگیری مرسولات شرکت پسترهگیری مرسولات شناسنامه خودروروز صنعت حمل و نقل هوایی در ایرانشرایط ترخیص ماشین از گمرکشركت حمل و نقل هواييصادرات کد 551صرافی غدیرفروش تجهیزات شبکه و رکفروش خط تولید حلبقانون گمرکی جدیدقوانین گمرک برای واردات ماشینقیمت حواله یوان چینقیمت مستر کارت در ایرانكارت بازرگاني تهرانگمرك شهريار تهرانگمرک جمهوری اسلامی ایران نرخ ارزمجوز ترخیص به انگلیسیمراحل ترخیص کالای صادراتیمستر کارت خریدنحوه ي واردات خودرونرخ حواله چیننرخ خرید دلار در بازار آزادهر بیت کوین چند دلار استهزینه حمل از چین به ایرانواردات از ترکیهواردات جرثقیلواردات جوجه بوقلمونواردات خودرو خبر

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها