آهن طی ۲ ماه اخیر ۴۰ درصد گران شد

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

محمد آزاد در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه در توافق جدید آهن فروشان و سازمان امور مالیاتی تخفیف ۹۴ درصدی لحاظ کرده است، اظهارداشت: براساس این توافق آهن فروشان فقط نیم درصد از درآمد خود را صرف پرداخت مالیات بر ارزش افزوده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با این توافق بخشی از آهن فروشان که مغازه های خود را تعطیل کرده بودند به بازار کار برگردند، افزود: البته بازار آهن همچنان درگیر رکود است با این وجود گرانی مواد اولیه و نوسانات قیمت جهانی باعث شده تا قیمت آهن در سطح بازار از ابتدای تیرماه تاکنون ۴۰ درصد افزایش پیدا کند.

 رئیس اتحادیه آهن فولاد تصریح کرد: در حال حاضر هر کیلو تیرآهن از ۱۶۰۰ تومان به ۲ هزار و ۱۰ تومان و هر کیلو میلگرد از ۱۸۰۰ تومان به ۲۵۰۰ تومان رسیده است. همچنین قیمت ورق های فولادی هم از ۲۳۰۰ تومان به ۲۹۰۰ تومان رسیده است.

وی با اعلام اینکه سود این افزایش قیمت فقط به جیب تولیدکنندگان مواد اولیه می رسد، گفت: در حال حاضر قیمت شمش آهن از ۱۳۵۰ تومان به ۲ هزار تومان رسیده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x