[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مستثنی‌کردن ۸ کشور از تحریم نفتی علیه ایران را نشان‌گر ضعف امریکایی‌ها در اجماع جهانی عنوان کرد و گفت‌ که ایران باید در مواجهه با تحریم‌ها اقدامات درونی مثل بورس نفت را استمرار دهد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، محمدرضا پورابراهیمی  اظهار کرد: آمریکایی‌ها می‌خواستند کاری کنند که ایران نتواند هیچ نفتی بفروشد اما الان اعلام کرده‌اند ۸ کشور را از این تحریم‌ها مستنثی کردند و همین امر نشان‌دهنده ضعف آمریکا در اجماع جهانی علیه ایران است.

وی اضافه کرد: ایران مسیر خود را طی می‌کند. البته ما باید به شکلی عمل کنیم که از ظرفیت‌های درونی اقتصاد کشور استفاده شود. اقدامی که اخیرا انجام شد راه‌اندازی بورس نفت بود که برای اولین‌بار ۲۸۰ هزار بشکه در سقف یک میلیون بشکه‌ای که وزارت نفت با هماهنگی سازمان بورس و بورس انرژی مبادله کرد و این تجربه جدیدی بود که باید آن را استمرار دهیم، چرا که این روش‌ها قطعا می‌تواند به بهبود شرایط کمک کند.

پورابراهیمی به ایسنا گفت: در کنار اقدامات درونی که باید در مواجهه با تحریم‌ها انجام دهیم یکسری اقدامات بیرونی هم هست که خوشبختانه ایران این کار را کرده و در این شرایط است که ما می‌توانیم محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها را به حداقل برسانیم.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها