[ad_1]


تراز: وزیر انرژی آمریکا گفته است به منظور دستیابی به امنیت انرژی و پایداری در شبکه توزیع برق، اکتفا به منابع انرژی تجدیدپذیر اقدام سنجیده ای نیست و لازم است در کنار آنها به منابع تولید برق پایدار همچون انرژی هسته ای نیز توجه شود.

به گزارش تراز ،وزیر انرژی آمریکا گفته است به منظور دستیابی به امنیت انرژی و پایداری در شبکه توزیع برق، اکتفا به منابع انرژی تجدیدپذیر اقدام سنجیده‌ای نیست و لازم است در کنار آن‌ها به منابع تولید برق پایدار همچون انرژی هسته‌ای نیز توجه شود.
آقای ریک پری وزیر انرژی آمریکا پیشنهاد کرده است در راستای تأمین برق بیشتر در داخل کشور، به تولید برق از انرژی هسته‌ای و دیگر روش‌های پایدار تولید برق همچون زغال سنگ یارانه داده شود.
وزیر انرژی آمریکا اعلام کرده است بسنده کردن به انرژی‌های تجدیدپذیر همچون انرژی خورشیدی و بادی کافی نیست و پایداری شبکه برق را تأمین نمی‌کند. تولید برق از انرژی‌های خورشیدی و بادی به شرایط جوی و طبیعی وابسته است و از این رو می‌تواند پایداری شبکه برق را با مشکل مواجه نماید.
طبق اعلام وزیر انرژی آمریکا لازم است این کشور به تولید برق از انرژی هسته‌ای و دیگر روش‌های پایدار تولید برق توجه ویژه داشته باشد و شرایط را برای ارتقاء میزان تولید برق از این روش‌ها فراهم نماید.
این سخنان وزیر انرژی آمریکا در حالی مطرح شده که پیش از این وزارت انرژی این کشور تحقیقاتی را با هدف بررسی شرایط تأمین برق مورد نیاز این کشور از طریق انرژی‌های تجدید پذیر انجام داده است.
طبق نتایج این تحقیق به منظور دستیابی به امنیت انرژی و پایداری در شبکه توزیع برق اکتفاء به منابع انرژی تجدیدپذیر اقدام سنجیده‌ای نیست و لازم است در کنار آن‌ها به منابع تولید برق پایدار همچون انرژی هسته‌ای نیز توجه شود.
کشور آمریکا در حال حاضر رتبه اول را در میزان تولید برق از انرژی هسته‌ای در بین تمام کشور‌های جهان به خود اختصاص داده است. اما ظرفیت تولید برق از انرژی هسته‌ای این کشور در طول سال‌های اخیر رشد چندانی نداشته و حتی برخی از نیروگاه‌های این کشور به دلیل فرسودگی از مدار خارج شده اند.
با اینحال دولت آمریکا قصد دارد با در نظر گرفتن یارانه برای این بخش شرایط را برای افزایش ظرفیت تولید برق از انرژی هسته‌ای فراهم نماید.
تولید برق از انرژی هسته‌ای از روش‌هایی محسوب می‌شود که برخلاف سوخت‌های فسیلی همچون نفت و گاز و یا زغال سنگ آلودگی به مراتب کمتری ایجاد می‌کند و از این جهت نیز یکی از روش‌های مناسب برای تولید برق محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید :  اپلیکیشن استریم زنده بازی سامسونگ در گوگل پلی قرار گرفت

منبع: اقتصاد مقاومتی


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاانتقال پول به صورت اینترنتیبيت كوين رايگانپست اکسپرس شیرازپست بین المللی کاراترخیص کننده خودروتلفن صرافی ضرغامی ولنجکحقوق حمل و نقل دریاییحمل بار به چینحمل بار زمینی داخلیحمل دریایی از ترکیهحمل كالا از چينحمل و نقل قشمحمل و نقل هوایی در ایرانحواله فوری دلارخريد از ebay و تحويل درب منزلخريد اينترنتي تلفن ثابتخرید آمازون گیفت کارتخرید اینترنتی کخرید اینترنتی هدیه ولنتاینخرید تبلت از آمریکاخرید تجهیزات پزشکی یکبار مصرفخرید خدمت سربازی خارج از کشورخرید خط تولید چسب برقخرید خط تولید دستکش لاتکسخرید خط تولید صابونخرید خط تولید ظروف یکبار مصرف فومخرید دلار قیمتدانلود وبمانی کیپررهگیری مرسوله پستی از طریق پیام کوتاهصادرات چرم به چینصادرات زعفرانصرافی زظرفیت دکتری عمران حمل و نقلفرایند واردات خودروفرم ترخیص کالا از گمرکقيمت بيت كوينقيمت خريد دلار امروزقیمت حمل بار هوایی داخلیکارت بازرگانی بوشهرمراحل ترخیص خودرو از پارکینگمستر کارت پاسارگادمعاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 8نرخ حمل کانتینر از چینواردات ابزار یراقواردات تجهیزات آزمایشگاهیواردات خودرو دست دومواردات خودرو معلولانواردات کامیون دست دومواردات مزدا 3واردات مصالح ساختمانی از دبی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها