[ad_1]

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ،  حسن قره ای افزود: در این طرح شش خودرو شامل سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲ و سایپا ۱۵۱ و همچنین تیبا بنزین سوز، تیبا ۲ و ساینا به فروش می رسد و در این مرحله سود مشارکت ۱۵ درصدی و سود انصراف ۱۲ درصدی لحاظ خواهد شد.
وی گفت: در این مرحله برای خودروهای گروه سایپا ۱۱ میلیون تومان، برای تیبا بنزین سوز ۱۴ میلیون تومان و برای تیبا ۲ و ساینا ۱۵ میلیون تومان پیش پرداخت دریافت می شود و زمان ارسال دعوتنامه از هفته پایانی تیر ۹۸ تا هفته پایانی شهریور ۹۸ خواهد بود.
قره ای افزود: در این مرحله پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام می شود و امکان صلح حواله خودرو وجود ندارد و تنها کسانی می توانند اقدام به پیش خرید خودرو کنند که در سال ۹۷ از گروه خودروسازی سایپا خودرو نخریده باشند.
وی گفت:​ قیمت نهایی پیش فروش خودروها براساس قیمت روز شرکت تعیین می شود و بقیه وجه در زمان تحویل براساس قیمت روز شرکت محاسبه می گردد.
رئیس مرکز مطالعات استراتژیک و تکنولوژی اطلاعات سایپا افزود: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۲۱۷ هزار خودرو در این شرکت به فروش رسیده و با این ثبت نام عملاً ۵۰ هزار خودرو به تعهدات شرکت خودروسازی سایپا افزوده خواهد شد.
قره ای همچنین در مورد امکان بروز مشکل در مراحل ثبت نامی خودروها گفت: تلاش کرده ایم با جدیدترین نرم افزارها برای ثبت نام کنندگان مشکلی بوجود نیاید اما در مراحل قبلی ثبت نام شاهد بودیم که به دلیل مشکلات بانکی بعضی از هموطنان نتوانستند در این مرحله ثبت نام کنند که برای این افراد تسهیلات بیشتری جهت ثبت نام تدارک دیده شده است.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها