[ad_1]

به گزارش تراز ، در جریان ارزیابی و کارشناسی اموال و دارایی‌های تعاونی فرشتگان رسیدگی به وضعیت سپرده‌گذارن آن از ۲۸ اردیبهشت ماه به طور مرحله‌ای آغاز شد. در اولویت اول سپرده‌های تا سقف ۱۰ میلیون تومان قرار گرفت و تا هشتم خردادماه فرصت مراجعه به ۲۰شعبه که مجوز تاسیس آن برای کاسپین صادر شده بود فراهم شد. در مرحله دوم از ۹ خرداد تا ۲۳ این ماه مرحله دوم اجرا شده و سپرده گذاران تا سقف ۲۰ میلیون تومان می‌توانستند به شعب مراجعه کنند. با  اتمام این تاریخ همانطور که قبلا اعلام شده بود مرحله دیگر با افزایش سقف سپرده در دستور کار قرار گرفت.

بر این اساس از امروز (یکشنبه) همزمان با چهارم تیرماه مجموع سپرده‌گذارانی که دارای مبالغی تا سقف ۵۰ میلیون تومان هستند شرایط مشخص کردن وضعیت حساب‌های خود را دارا خواهند بود.

فرشتگان که پیش از این انحلال آن اعلام و به همراه هفت تعاونی منحل شده دیگر  در مجموعه کاسپین قرار گرفته بود دارای هیچ شعبه دارای مجوزی نبود. اما در جریان تعیین تکلیف وضعیت تعاونی‌های زیرمجموعه‌های کاسپین، مجوز تاسیس ۲۰ شعبه برای آن صادر شد و سپرده‌گذاران فرشتگان می‌توانستند برای مشخص شدن وضعیت خود به آنها مراجعه کنند.   با توجه به کمبود شعب در نقاط مختلف کشور و مسائلی که برای سپردگذاران ایجاد کرد در ادامه مجوز ۶۰ شعبه دیگر از سوی بانک مرکزی صادر شده است و در مرحله جدید سپرده گذاران می‌تواننددر آنها به امور خود رسیدگی کنند. این شعب در اغلب نقاط کشور وجود دارد ولی عمدتا تمرکز آنها در تهران، مشهد و نواحی شمالی کشور است.

بیشتر بخوانید :  آمار صادرات چقدر واقعی است؟

باید یادآور شد که تعاونی فرشتگان حدود ۵۰۰ هزار سپرده گذار دارد که از تعداد تا ۴۰۰ هزار  نفر دارای سپرده کمتر از ۲۰ میلیون تومان هستند. بنابر اساس آخرین آمار تا پایان مرحله دوم کمتر از ۳۰ میلیارد تومان به مجموعه سپردگذاران زیر ۲۰ میلیون تومان پرداخت شده بود. از جمله دلایل این عدم پرداخت کامل به کمبود شعب برا ی مراجعه و از سوی دیگر برخی تحرکات که مانع از ورود سپرده گذاران خرد برای دریافت مبالغ خود می شد، می‌توان اشاره کرد.

روند پرداخت به سپردگان فرشتگان به گونه‌ای است که تا ۹۰ درصد پرداخت انجام  می‌شود که سپرده‌گذار می‌تواند آن را از کاسپین خارج کرده و یا در آن سپرده گذاری کند. ۱۰ درصد باقی‌مانده نیز به آینده و زمانی که کار ارزیابی و فروش املاک به پایان برسد موکول خواهد شد. این در حالی است که در فرایند پرداخت اصل پول سپرده گذاران تسویه شده و سود سپرده‌ها از تاریخ اول شهریور ۱۳۹۴ که فرشتگان منحل شده است، پرداخت نمی‌شود.

در کنار ۲۰ شعبه قبلی، سپرده‌گذاران فرشتگان می توانند به ۶۰ شعبه جدید آن نیز مراجعه کنند.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآمار حمل و نقل هوایی کشوراتاق بازرگانی یونانارسال پول به نروژارسال حواله یوانانتقال پول به شماره حسابتجديد ترخيص الهيئة العامة للاستثمارترخیص خودرو از گمرک بوشهرتعرفه گمرک فرودگاه امام خمینیچگونگي ترخيص كالا از گمركحمل بار در غرب تهرانحمل بار سنگین در دوران بارداریحمل و نقل بین المللی اوج شفقحمل و نقل بین المللی مشکینحواله به چین صرافیخدمات بار هوایی راحل بار سماءخرید iphone 5s از آمریکاخرید ابزار تعمیر کامپیوترخرید اینترنتی چراغ مطالعه مهندسیخرید خط تولید غذای ماهیخرید دلار استرالیاخرید گوشی از خارج از ایرانخرید و فروش ابزار موسیقید افغانستان صادراتسایت Ebay ایرانسهم اتاق بازرگانی از مالیاتشرایط فریت بارشرکت ترخیص کالا شیرازصادرات پوستصادرات ثروت انسانیصادرات چایصرافی ثبت نامطریقه ترخیص خودروفریت بار از مالزی به ایرانق مت خودرو وارداتقرارداد ترخيص كالاقوانین و مقررات گمرکی pdfقیمت فریت بار ایران ایركارگو فرودگاه امام خمينيکارت بازرگانی کردستانمراحل ترخیص خودرو سرقتیمستر کارت 10 دلارینحوه ارسال پول به خارجواردات ثعلبواردات خط تولید شیشهواردات خودرو هيبريديواردات ضایعات آهنواردات طلا در هندواردات گندم از چینواردات ماشین از المان

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها