[ad_1]

وزیر رفاه گفت: توزیع بسته حمایتی به کارمندان از جمله آموزش و پرورش تمام شده است و بعد از آن نوبت بازنشستگان است.

محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم روز جهانی معلولان گفت: قانون حمایت از معلولان در مجلس با کمک دولت و با استفاده از نظر NGO ها تصویب شد.

وی افزود: امسال حدود ۷هزار میلیارد تومان برای قانون جامع حمایت از معلولان بودجه در نظر گرفته شد و برای اجرای کامل آن در سال ۹۸نیازمند ۱۲هزار و ۵۰۰میلیارد تومان بودجههستیم.

وی افزود: امسال و سال آینده با همراهی تمام نهاد های اجتماعی به دنبال این هستیم که کارجامعه اسیب پذیر به ویژه معلولان را به سمت سازمان های مردم نهاد سوق دهیم.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خصوص اشتغال زایی برای معلولان گفت: بهریستی برای اشتغال زایی معلولان فعالیت های زیادی داشته و برای افزایش اشتغال نیازمند رشد بودجه هستیم و باید ارتباط معلولان با سمن ها را بیشتر کنیم.

شریعتمداری گفت: باید اشخاص سالم را با معلولان آشنا کنیم و در این راستا کمپین هر فرد سالم یک معلول را راه اندازی کردیم.

وی گفت: همچنین دستور دادم نماینده ای از سوی معلولان معرفی شود تا وی را به سمت مشاور وزیر در امور معلولان منسوب کنند.

وزیر رفاه در رابطه با توزیع بسته های حمایتی دولت به افراد جامانده گفت: افرادی که از دریافت بسته های حمایتی جامانده اند می توانند از طریق شماره تلفن های اعلام شده اطلاع دهند.

وی افزود: به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی پیش از این ۱۴ نوبت بسته حمایتی توزیع شده است وبه همین دلیل اختلال توزیع در این نوبت بسیار کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید :  فیلم/ از تماشای خط تولید بسیار منظم این خودرو لذت ببرید

شریعتمداری گفت: توزیع بسته حمایتی به کارمندان آموزش و پرورش تمام شده است و بعد از آن نوبت بازنشستگان است.

وزیر رفاه افزود: بسته حمایتی دولت شامل تمام افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد، کارمندان دولت، بازنشستگان و روستایی ها و عشایری است که زیر سه میلیون تومان حقوقمی گیرند.

 

فارس

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها