[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: پورشه Carrera T 911 با استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان مواجه شد و این شرکت با معرفی ۷۱۸T جدید قصد دارد بار دیگر اتفاق قبل را تکرار کند. محصول جدید که در دو مدل باکستر (Boxster) و کیمن (Cayman) برای خریداران عرضه می‌شود، از پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر بهره می‌برد. این پیشرانه می‌تواند ۲۹۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و همراه‌با جعبه‌دنده دستی استاندارد یا جعبه‌دنده PDK آپشن عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، پیشرانه هر دو مدل پورشه باکستر (روباز) و کیمن (کوپه) را قادر می‌سازد تا سرعت ۰ تا ۹۶ کیلومتربرساعت را در زمان ۴.۹ ثانیه با جعبه‌دنده دستی طی کنند؛ درحالی‌که با استفاده از جعبه‌دنده PDK این زمان ۰.۲ ثانیه سریع‌تر خواهد بود. در حالت اسپرت پلاس نیز پورشه ۷۱۸T می‌تواند در زمان ۴.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت دست یابد و بیشینه سرعت آن به ۲۷۵ کیلومتربرساعت محدود می‌شود. 

درحالی‌که برای پیشرانه از مدل استاندارد پورشه ۷۱۸ استفاده شده است، مدل ۷۱۸ تی از سیستم مدیریت فعال تعلیق پورشه بهره می‌برد که ارتفاع سواری را به میزان ۲۰ میلی‌متر کاهش می‌دهد. این مدل همچنین دارای دسته‌موتورهای فعال، سیستم دیفرانسیل عقب قفل‌شونده و فناوری توزیع گشتاور است.

تغییرات ظاهری نسبتاً جزئی است، اما پورشه ۷۱۸T با سرپوش آینه‌های عقیق خاکستری و رینگ‌های ۲۰ اینچی با رنگ خاکستری تیتانیومی براق، جذاب‌تر به نظر می‌رسد. این مدل‌ها دارای سیستم اگزوز اسپرت سیاه و نوارهای تزئینی جانبی با علامت «۷۱۸ Boxster T» و «۷۱۸ Cayman T» نیز هستند.

بیشتر بخوانید :  افتتاح ٧ پروژه اقتصادی در جزیره کیش با حضور جهانگیری

تغییرات فضای داخلی کابین نسبت به مدل‌های قبلی پورشه ۷۱۸ بیشتر قابل‌توجه است؛ زیرا از صندلی‌ها و غربیلک فرمان اسپرت همراه‌با قلاب‌دوزی «۷۱۸» روی پشت‌سری‌ها استفاده می‌شود. تزئینات سیاه‌رنگ برای دسته‌ی درها و رکاب با آرم ۷۱۸ نیز از جمله تغییرات این مدل‌ها به شمار می‌روند. 

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات مدل‌های جدید پورشه ۷۱۸، حذف سیستم اطلاعاتی و سرگرمی است. این سیستم برای صرفه‌جویی در وزن خودرو حذف شده است، اما مشتریان می‌توانند آن را بدون پرداخت هزینه به‌عنوان آپشن نصب کنند.

البته پورشه هنوز جزییات قیمت‌گذاری ۷۱۸ کیمن و باکستر را منتشر نکرده است؛ اما این شرکت اشاره کرد که محصولات جدید نسبتاً مقرون‌به‌صرفه خواهند بود.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها