آسیبی به کسی در حادثه قطار مسافری خرمشهر – تهران وارد نشده است

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

مدیرکل راه‌آهن جنوب با بیان اینکه حادثه خارج شدن قطار از ریل در ایستگاه میان آب به هفت تپه رخ داده است، افزود: خوشبختانه در این سانحه هیچ‌گونه خسارت و آسیبی به کسی وارد نشده است و مسافران این قطار در سلامتی کامل به سر می‌برند.

عبدالکریم درویش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهارکرد: امروز، در ساعت ۱۵ سه سالن از قطار مسافری خرمشهر – تهران از ریل خارج شدند.

درویش زاده با اشاره به این‌که این قطار به مسیر خود ادامه داد و حرکت کرده است، گفت: مسافران مربوط به سالن‌های خارج شده از ریل، به سالن‌های دیگر این قطار انتقال داده شدند و به این ترتیب این قطار مسیر خود را به سمت هفت تپه ادامه داد تا در آنجا یک واگن به آن اضافه شود و بدون هیچ‌گونه مشکلی به راه خود ادامه بدهد.

مدیرکل راه‌آهن جنوب در خصوص علت خروج قطار از ریل خاطرنشان کرد: علت این حادثه گرمای شدید هوا و فرار خط است و ما در حال حاضر با گروه‌های امداد خود در محل سانحه، عملیات آزادسازی خط را انجام می دهیم.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x