[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، «عباس آخوندی» عصر امروز اعلام کرد: امروز در آخرین روز کاری ام شاهد رونمایی از طرح های هوشمند شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) هستیم.
آخوندی ادامه داد: با راه اندازی این سامانه های هوشمند، به آینده رشد فناوری در ایران بسیار امیدوار می شویم.
وی از کارشناسان ایرانی که این طرح های فرودگاهی را به سرانجام رسانده اند، تجلیل کرد و افزود: طرح هایی که امروز شاهد بهره برداری از آنهاییم افق روشنی از توسعه این صنعت و آینده آن پیش روی ما می گشاید.
به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، وزیر راه و شهرسازی امروز (شنبه) متن استعفای خود را که دهم شهریورماه نوشته شده بود، منتشر کرد که بر پایه آن، با توجه به اختلاف نظر در شیوه بازآفرینی شهری خواهان کناره گیری از همراهی با هیات دولت دوازدهم است.
در بخشی از استعفانامه آخوندی که تصویر آن در شبکه های اجتماعی منتشر شد، آمده است: من بر این اعتقادم که سه اصل پایبندی به قانون، احترام به حقوق مالکیت و اقتصاد بازار رقابتی را در هیچ شرایطی نباید زیر پا گذاشت.
آخوندی پیش از برنامه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، صبح امروز برای امضای تفاهمنامه «برنامه تولید و اشتغال در زمینه بازآفرینی شهری» به سازمان برنامه و بودجه رفته بود.
هنوز رییس جمهوری درباره کناره گیری وزیر راه و شهرسازی نظری نداده است.
ادامه دارد.
اقتصام*۱۱۰۸*۱۹۶۱*

انتهای پیام /*

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها