[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، در این ارتباط سخنگوی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: تاسیسات گازی و شبکه ‌های تغذیه و توزیع در پی وقوع زمین لرزه عصر امروز – یکشنبه – در منطقه گیلان غرب آسیبی ندیده است و گازرسانی در این منطقه بی ‌وقفه ادامه دارد.
مجید بوجارزاده از مشترکان گاز کرمانشاه خواست تا برای حصول اطمینان، وسایل گازسوز و دودکش ‌های خود را چک کنند.
زلزله ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) ساعت ۱۷ و ۱۱ دقیقه و ۵۹ ثانیه روز یکشنبه حوالی گیلانغرب کرمانشاه را لرزاند.

**اعلام آمادگی شرکت ملی پخش برای تامین و توزیع سوخت مناطق زلزله‌ زده
همچنین مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آمادگی این شرکت برای سوخت ‌رسانی به مناطق زلزله‌زده گیلانغرب خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، سید‌ محمدرضا موسوی‌خواه گفت: بر اساس آمادگی‌های پیش‌بینی شده این شرکت در تامین و توزیع سوخت این مناطق در شرایط بحرانی، وضع تامین و توزیع سوخت و فرآورده‌های نفتی در مناطق زلزله زده مطلوب است.
وی افزود: پس از اطلاع از وقوع زمین لرزه گیلانغرب هم اکنون در ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، کمیته بحران تشکیل شد و این شرکت آمادگی کامل خود را برای تامین سوخت همه وسایل امدادی، اعم از خودروها و بالگردهای سازمان‌های امدادرسان اعلام می‌کند.
به گفته موسوی خواه، ذخایر سوخت منطقه زلزله‌زده نیز بسیار مطلوب است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید :  9 میلیارد مترمکعب آب به خاطر ضایعات بخش کشاورزی از بین می‌رود

**پست ۶۳ کیلووت سرپل ذهاب به مدار بازگشت
مدیرکل دفتر فنی توزیع توانیر نیز گفت: در پی وقوع زلزله، پست ۶۳ کیلووت سرپل ذهاب از مدار خارج شد اما با عملکرد رله‌ های حفاظتی این پست در کمتر از ۱۰دقیقه وارد مدار شد.
به گزارش تارنمای وزارت نیرو، «مسعود صادقی» افزود: در صورتی که این زلزله باعث خرابی ساختمان ها شده باشد، احتمال قطع شدن شبکه فشار ضعیف نیز وجود دارد اما بررسی ها در این خصوص ادامه دارد.
وی اضافه کرد: گروه های عملیاتی و ارزیاب به منطقه اعزام شده اند تا نسبت به رفع و ارزیابی خسارت های زمین لرزه به شبکه برق اقدام کنند.
صادقی ادامه داد: بر اساس شواهد موجود و گزارش های ارسالی از منطقه، خسارت شدیدی به شبکه توزیع وارد نشده است اما برای کسب اطمینان از پایداری شبکه برق، گروه های عملیاتی و بهره برداری در منطقه حاضر شده اند.
مدیرکل دفتر فنی توزیع توانیر تاکید کرد: در صورت ضرورت، گروه های عملیاتی از مناطق دیگر نیز به کرمانشاه اعزام خواهند شد.
اقتصام**۶۹۸۴**

انتهای پیام /*

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها