آخرین تحولات بازار میوه و صیفی/نرخ هندوانه در ماه رمضان کاهش یافت

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش تراز ،حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به آخرین وضعیت بازار میوه و سبزی اظهار داشت: برخلاف روال سال‌های گذشته نرخ هندوانه و سبزی در ماه رمضان ۱۵ درصد کاهش یافته است.

وی نرخ هر کیلو هندوانه را ۴۰۰ تا هزار تومان اعلام کرد و افزود: همچنین نرخ هر کیلو طالبی ۲ تا ۴ هزار تومان و ملون هزار تا ۲ هزار تومان است.

به گفته مهاجران نرخ هر کیلو سبزی جور (پلو، آش، قورمه) هزار تا هزار و ۵۰۰ تومان و سبزی خوردن هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی ادامه داد: در شرایط کنونی دزفول تنها تأمین کننده پیاز است از این رو هر کیلو پیاز با نرخ ۳ هزار تومان در میدان به فروش می‌رسد که طی ۱۵ روز آینده با عرضه پیاز اصفهان قیمت‌ها کاهش خواهد یافت.

وی نرخ هر کیلو خیار گلخانه‌ای را هزار تا ۲ هزار تومان اعلام کرد و افزود: نرخ هر کیلو گوجه فرنگی ۸۰۰ تا هزار و ۸۰۰ تومان، سیب زمینی ۸۰۰ تا هزار و ۶۰۰ تومان است.

مهاجران با اشاره به نرخ سایر میوه‌ها در بازار بیان کرد: قیمت هر کیلو سیب سفید ۶ هزار تومان، سیب قرمز ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان، زردآلو ۴ تا ۱۰ هزار تومان و گوچه سبز ۲ تا ۸ هزار تومان است.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x