۳۰ واحد ساخت ماشین آلات کشاورزی در اصفهان تعطیل شد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

بیژن پیوندی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متاسفانه از حدود ۱۱۵ واحدی که عضو انجمن سازندگان ماشین آلات و ادوات کشاورزی اصفهان هستند، بیش از ۳۰ واحد از گردونه تولید خارج شده یا کاملا تعطیل و یا نیمه تعطیل شده اند.

وی بیان داشت: در حال حاضر مالیات بر ارزش افزوده ترمز چرخه تولید شده ضربه بزرگی بر واحدهای تولیدی وارد کرده است.

دبیر انجمن سازندگان ماشین آلات و ادوات کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه برنامه‌ریزی پایه و اساس هرگونه تحول است، گفت: ثابت ماندن قیمت فروش ماشین‌ها برای حداقل یک سال، پیگیری قوانین، ابلاغیه‌ها و دستورالعمل های موجود از طرف دولت و دستگاه های اجرایی و ارایه گواهی کیفیت تولید و خدمات پس از فروش مناسب از الزامات برنامه کوتاه مدت برای ماندگاری واحدهای تولیدی است.

وی گفت: طرح جایگزینی ماشین‌های فرسوده، تامین سرمایه در گردش با نرخ ترجیهی و بازپرداخت دو ساله، تامین تسهیلات بانکی بابت خرید ماشین‌ها و ادوات کشاورزی از دیگر اقدامات برای پایداری واحدهای  تولیدی ماشین آلات کشاورزی است.

پیوندی اضافه کرد: بستر سازی لازم برای توسعه صادرات، شناسایی و توسعه بازارهای داخلی و رقابت با کالاهای وارداتی استفاده از خدمات شرکت های دانش بنیان از برنامه های میان و بلند مدت برای حل مشکلات است.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x