[ad_1]

محمد شریعتمداری امروز (شنبه) در آیین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه ایران کانمین ۲۰۱۷ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران افزود: به کارگیری مغزهای ارزشمند جایگاه بالاتری نسبت به سرمایه گذاری تجهیزات و ماشین آلات دارد. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه باید تاکید بیشتری بر اکتشاف داشته باشیم، خواستار آن شد تا سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور (ایمیدرو) در توسعه آموزش و پژوهش فعالیت بیشتری داشته باشد.

این مقام مسئول بیان داشت: باید با همکاری های شرکت های خارجی، در حوزه اکتشاف و کشف ذخایر بیشتر مشارکت کنیم.

وی برای نمونه به استان یزد اشاره کرد و گفت: معدنی سنگ آهنی که در جنوب یزد کشف شده است، بیش از کل ذخایر فغلی سنگ آهن ایران ذخیره دارد.

شریعتمداری تاکید کرد: باید کاری کرد که صنعت ساختمان تحرک بیشتری داشته باشد و نقش وزارت راه و شهرسازی در این بین بسیار مهم است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: امسال یکصد هزار میلیارد ریال برای نوسازی صنایع اختصاص یافته و ۱.۵میلیارد دلار برای صنایع کوچک که معادن هم جزو آنهاست با نرخ تسهیلات اعطایی ۱۱ درصد اختصاص یافته است.

وی گفت: باید شرایطی فراهم شود که ماشین آلات مدرن معدنی هم در داخل ساخته شود، باید در ایجاد اشتغال از شعار خارج شد و اینجانب دست کسانی که اشتغال ایجاد می کنند را می بوسم.

در این آیین مهدی کرباسیان رئیس هیات عامل ایمیدرو نیز گفت: تکمیل زنجیره تولید در آلومینیوم، مس، فولاد از اولویت های ما در دولت دوازدهم است.

بیشتر بخوانید :  صادرات "روی" ایران به ۱۴کشور جهان

به گفته وی، پیش بینی می شود امسال صادرات فولاد با ثبت رکورد، به هشت میلیون تن برسد.

کرباسیان با بیان اینکه نیازمند ارتقای فناوری در معادن بویژه معادن زیرزمینی هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به مذاکراتی که با شرکت های بزرگ در آی مارک استرالیا انجام دادیم، با پیگیری هایی که صورت خواهد گرفت شاهد نتایج آن برای همکاری در بخش فناوری خواهیم بود.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته (ایران کان مین ۲۰۱۷) امروز از سوی خانه معدن ایران با حضور ۱۴۶ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۱۳۹ شرکت خارجی یا نمایندگی های آنها در تهران آغاز بکار کرد.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۱۶ هزار مترمربع با حضور ۱۳ کشور خارجی شامل اسپانیا، استرالیا، اتریش، ایتالیا، آفریقای جنوبی، آلمان، تایوان، ترکیه، چین، سنگاپور، سوئیس، جمهوری کره و لهستان در حال برگزاری است که در آن کشورهای آلمان، ایتالیا و چین به صورت گروهی و رسمی مشارکت دارند.

این نمایشگاه تا ۱۶ آبان در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپاست.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااخبار گمرک آستارااخبار گمرکاتاخبار گمرکی ایرانانتقال پول به کارت دیگر از طریق اینترنتبان ک صادرات ایرانپست اکسپرسپستی بین المللی فدکسپی پال نقدتجهیزات شبکه اسمارتثبت اتاق بازرگانی ایران و امریکاثبت نام کارت بازرگانی هوشمندچگونه ترخیص کار شومچگونه کارت بازرگانی دریافت کنیمحمل و نقل بین المللی یخچالیحمل و نقل زمینیحمل و نقل هوایی بارحواله دلار از آمریکا به ایرانحواله دلار به تایلندخريد از سايت خارجيخرید ابزار لحیم کاریخرید اینترنتی اخرید تجهیزات پلیسیخرید خط تولید خلال دندانخرید خط تولید قیر امولسیونخرید در سایت خارجیرئیس سایت ایبیروش خرید کتاب از آمازونشرکت حمل و نقل بین المللی پرند ترابرشرکت حمل و نقل بین المللی فرین فرشرکت واردات از دبیصادرات قارچصرافی الف ظفرضريبة ترخيص السياراتطریقه خرید از سایت Ebayطریقه خرید دلار از بانکفروش ابزار یراق ساختمانیقوانين ترخيص كالا از گمركقوانین گمرک جمهوری اسلامی ایرانکارت بازرگانی حقیقیگرفتن بیت کوین رایگاننحوه ی واردات کالانرخ خرید و فروش یوان چیننرخ کارگوواردات آمریکاواردات از ترکیه به ایرانواردات تجهیزات اندازه گیریواردات خودرو دست دوم از قشمواردات دستگاه از چینواردات ژلاتینواردات یک خودرو

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها